گوشی موبایل

سامسونگ از نسخه ویژه المپیک گوشی گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کرد

سامسونگ پس از اینکه سری گلکسی زد 6 را در دو مدل فولد و فلیپ رونمایی کرد، به تازگی نسخه ویژه المپیک گوشی گلکسی زد فلیپ 6 را هم رونمایی کرده که جذاب به نظر می رسد.

غول فناوری کره جنوبی حلقه های نمادین المپیک و آگیتوهای پارالمپیک را به رنگ طلایی در نسخه ویژه جدید به نمایش گذاشت. اما اگر طراحی را کنار بگذاریم، سخت افزاری مشابه با گلکسی زد فلیپ 6 استاندارد دارد. این گوشی به طور انحصاری برای تمام ورزشکارانی طراحی شده که در المپیک و پارالمپیک آینده شرکت می کنند.

بنابراین به عموم افراد فروخته نخواهد شد. این تنها یک نسخه جذاب از گلکسی زد فلیپ 6 نیست و در واقع هدف خاصی را نیز دنبال می کند. سامسونگ دستگاه را با مجموعه ای از برنامه های مفید و همچنین خدمات انحصاری آماده می کند.

سامسونگ از نسخه ویژه المپیک گوشی گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی کرد

المپیکی ها و پارالمپیکی ها به Athlete 365، 6 Olympic Shop، Paris 2024، Transport Accred App و خط تلفن IOC دسترسی دارند. هر Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition یک eSIM با 100 گیگابایت اینترنت 5G با مشارکت Orange و دو سال ضمانت بین‌المللی دریافت می‌کند. ورزشکاران می توانند از جدیدترین گوشی تاشو برای پرداخت های بی سیم از طریق کیف پول سامسونگ استفاده کنند.

حتی یک برنامه از پیش بارگذاری شده برای نوشیدنی‌های رایگان در دستگاه‌های فروش خودکار واقع در سراسر دهکده المپیک و پارالمپیک با مشارکت شریک جهانی وجود دارد. در حالی که نمی توانید آنها را بخرید، نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 در میعادگاه المپیک در نمایشگاه های سامسونگ به نمایش گذاشته می‌شود.

IOC و IPC نیز با این برند کره ای همکاری کرده اند تا این دستگاه ها را در اختیار ورزشکاران قرار دهند. سامسونگ نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6 را در 18 جولای 2024 برای ورزشکاران ارسال می کند و عرضه رسمی آن در 24 جولای 2024 تعیین شده است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا