گوشی موبایل

شیائومی 15 پرو به لنز پریسکوپ با زوم 5 برابر مجهز است

شیائومی در نظر دارد سری پرچمداران شیائومی 15 را در دو مدل شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو در اواخر سال جاری رونمایی کرده و مدتی بعد نیز به عرضه آنها بپردازد.

گفته شده این سری در اکتبر رونمایی خواهند شد و ابتدا به چین می رسند. در حالی که چند ماه تا زمان رونمایی باقی مانده ، شایعات به تدریج جزئیات مربوط به سری شیائومی 15 را آشکار می کنند. آخرین گزارش، توسط کاربر Digital Chat Station منتشر شده که فاش می کند شیائومی 15 پرو زوم اپتیکال حرفه ای دارد.

طبق گفته‌ کاربر، شیائومی به لنز تله‌فوتو پریسکوپ با سنسور IMX8 روی می‌آورد که زوم اپتیکال 5 برابری را روی نمونه مهندسی شیائومی 15 پرو تدارک می بیند. او اضافه کرد که از جدیدترین الگوریتم های با وضوح فوق العاده هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. برای یادآوری، شیائومی 14 پرو دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ نیست. این دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی سامسونگ S5KJN1 دارد که زوم اپتیکال 3.2 برابری را ارائه می دهد.

شیائومی 15 پرو به لنز پریسکوپ با زوم 5 برابر مجهز است

از این رو، انتظار داریم شیائومی 15 پرو قابلیت زوم بسیار بهتری را ارائه دهد. افشای اطلاعات قبلی توسط افشاگر نشان داد که شیائومی 15 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. به طور بالقوه می تواند دارای دوربین اصلی OV50K OmniVision با وضوح 50 مگاپیکسلی باشد. در حالی که مدل قبلی از دیافراگم متغیر برای دوربین اصلی خود پشتیبانی می کرد، انتظار داریم 15 پرو از آن پشتیبانی نکند.

شایعات هنوز جزئیات دوربین فوق عریض 15 پرو را فاش نکرده اند. این احتمال وجود دارد که مانند 14 پرو از یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی استفاده کند. طبق گزارش‌های دیگر، شیائومی 15 پرو دارای یک پنل OLED منحنی 6.73 اینچی است که وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا