گوشی موبایل

گوشی گلکسی M05 و F05 تاییدیه گرفتند

فعالیت‌های اخیر در آژانس Wi-Fi Alliance نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده‌سازی دو گوشی هوشمند اقتصادی جدید موسوم به گلکسی F05 و گلکسی M05 است. این گوشی‌ها به گلکسی A05 و A05s موجود می‌پیوندند که در سال 2023 عرضه شدند.

لیست گواهی Wi-Fi Alliance تأیید می کند که گلکسی F05 و گلکسی M05 هر دو از اتصال Wi-Fi دو بانده پشتیبانی می کنند. این تنها جزئیات فنی است که تاکنون فاش شد. فرآیند صدور گواهی معمولاً قبل از عرضه رسمی گوشی انجام می شود، بنابراین ظاهر این مدل ها نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است.

شماره مدل های گلکسی F05 و  گلکسی M05 به ترتیب SM-E055F/DS و SM-M055F/DS هستند. پسوند “DS” عملکرد دو سیم کارت را نشان می دهد و به کاربران امکان می دهد دو خط فعال در یک دستگاه داشته باشند. علاوه بر پشتیبانی از Wi-Fi و دو سیم کارت، مشخصات F05 و گلکسی M05 ناشناخته باقی ماند. با این حال، بر اساس استراتژی معمول سامسونگ، این احتمال وجود دارد که این گوشی ها مشخصات مشابهی با گلکسی A05 داشته باشند.

گوشی گلکسی M05 و F05 تاییدیه گرفتند

بنابراین گلکسی A05 دارای صفحه نمایش Infinity-U با سایز 6.7 اینچ و وضوح HD+ است. فاقد اسکنر اثر انگشت بوده و در مقابل به باز کردن قفل چهره از طریق دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو متکی است. این دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی می شود.

در بخش فنی، سامسونگ گلکسی A05 به پردازنده مدیاتک Helio G85 مجهز شده است. این دستگاه تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. یک اسلات کارت microSD برای نیازهای ذخیره سازی اضافی وجود دارد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی می گیرد. از نظر نرم‌افزاری دارای رابط کاربری OneUI 5.1 Core مبتنی بر اندروید 13 است.

گزینه های اتصال در سامسونگ Galaxy A05 شامل 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.3 و پورت USB-C می شود و در رنگ های سبز روشن، مشکی و نقره ای عرضه می شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا