گوشی موبایل

نسخه 24 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه ردمی K70 اولترا تایید شد

شیائومی بزودی از گوشی قاتل پرچمدار جدید خود موسوم به ردمی K70 اولترا رونمایی خواهد کرد. یک گوشی هوشمند برجسته که بزودی با نام شیائومی 14T پرو راهی بازار جهانی می شود، زیرا این مدل تنها برای بازار چین است.

به تازگی شیائومی پوستر تبلیغاتی منتشر کرد که نشان می دهد ردمی K70 اولترا نسخه 24 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دارد و به نظر می رسد بالاترین و گران‌ترین پیکربندی این گوشی هوشمند است.

ردمی K70 اولترا برای عرضه در ماه جاری یعنی جولای تدارک دیده شده و دارای مشخصات قابل توجهی هم است. این دستگاه دارای پردازنده قدرتمند مدیاتک Dimensity 9300+ بوده و اولین گوشی که نسل جدید صفحه نمایش تخت 1.5K از نوع C8+ را ارائه می دهد. این صفحه نمایش دارای یک طراحی بسیار باریک با حاشیه بالا و پایین کم است و تجربه کاربری خوبی رقم می زند.

 نسخه 24 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه ردمی K70 اولترا تایید شد

دستگاه در عقب ماژول دوربینی با طراحی افقی Deco مشابه سری ردمی K70 دارد و به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) مجهز است.

اخیراً اطلاعاتی در مورد Redmi K70 Ultra منتشر شده که به مدلی قدرتمند اشاره دارد. روز گذشته نیز یک نوع رنگی “Ice Glass” برای دستگاه تایید شده و همچنین می دانیم که دارای قدرت خنک کنندگی بالایی است.  به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر نباید مدت زمان طولانی منتظر باشیم.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا