گوشی موبایل

سری گوشی نوا 13 هوآوی آگوست رونمایی می شود

هوآوی در نظر دارد تابستان امسال نسل جدیدی از محصولات نوا را با نام سری گوشی نوا 13 رده بالا رونمایی کند. این مدل گوشی ها در کنار چند تبلت قرار است آگوست سال جاری رونمایی شوند.

یکی از کارشناسان صنعت موسوم به Smart Pikachu ادعا کرده که پردازنده های کرین در تمامی مدل های سری هواوی نوا 13 تعبیه خواهد شد. وی افزود که نسخه برتر دارای قابلیت های ارتباطی ماهواره ای در سطح پرچمدار نیز خواهد بود.

برای یادآوری، سری نوا 12 که در دسامبر 2023 عرضه شد، شامل چندین مدل مانند پرو، اس، لایت و اولترا می شد. در این بین، مدل‌های پرو و اولترا مجهز به پشتیبانی از تماس و ارسال پیام از طریق اتصال ماهواره‌ای بودند. بنابراین احتمال دارد که دو گوشی نوا 13 پرو و 13 اولترا همچنان به ارائه قابلیت اتصال ماهواره ای ادامه دهند.

سری گوشی نوا 13 هوآوی آگوست رونمایی می شود

این منبع اطلاعاتی همچنین گفت که هواوی همچنین دو تبلت پرچمدار مجهز به چیپ کرین را معرفی خواهد کرد. هر دو دستگاه از فناوری Star Flash NearLink هواوی پشتیبانی خواهند کرد. برای کسانی که مطلع نیستند، این یک فناوری بی سیم کوتاه برد پیشگامانه بوده که نقاط قوت بلوتوث و وای فای را ترکیب می کند. سرعت انتقال بسیار سریع‌تر، مصرف انرژی کمتر، تأخیر کمتر، افزایش ظرفیت اتصال و امنیت بالاتر در مقایسه با فناوری‌های موجود ارائه می‌دهد. این گزارش همچنین نشان می دهد که این تبلت ممکن است از اتصال ماهواره ای پشتیبانی کند.

با توجه به گزارش، هواوی ممکن است در ماه آگوست از سری نوا 13 و تبلت های جدید رونمایی کند. یک گزارش اخیر ادعا می‌کند که تلفن تاشویی با نام تجاری نوا مجهز به چیپ Kirin 9010E ممکن است در ماه آگوست رونمایی شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا