گوشی موبایل

گلکسی اس 25 اولترا با طراحی آرامش بخشی همراه می شود

سامسونگ اخیراً گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را معرفی کرد و اکنون تمرکز شایعات به سمت پرچمدار سال آینده یعنی گلکسی اس 25 اولترا معطوف شده است. پیش از این، گزارش شده بود که گلکسی اس 25 اولترا ممکن است با یک ارتقاء دوربین بزرگ عرضه شود.

قابل ذکر است که انتظار می رود سه دوربین از چهار دوربین در گلکسی اس 25 اولترا ارتقا یابد. همچنین فاش شده که سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا می‌تواند باریک‌ترین گوشی اولترا از زمان پرچم‌دار سال 2020 یعنی گلکسی نوت 20 اولترا باشد.

اکنون، گزارش جدید توسط کارشناس معتبر IceUniverse نشان می دهد که سامسونگ ممکن است یک تغییر بزرگ در طراحی گلکسی S25 Ultra ایجاد کند. این تغییر طراحی با هدف بهبود احساس در دست پرچمدار در مقایسه با نوک تیز Galaxy S24 Ultra انجام شده است. بر اساس اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود فریم میانی گلکسی اس 25 اولترا تغییرات عمده‌ای داشته باشد. قسمت بالای فریم میانی نزدیک صفحه نمایش می‌تواند صاف‌تر باشد و فریم میانی نزدیک پنل عقب برای بهبود هندلینگ گرد است.

گلکسی اس 25 اولترا با طراحی آرامش بخشی همراه می شود

منبع اطلاعات همچنین ادعا کرد که فریم میانی باریک شده که باعث می‌شود Galaxy S25 Ultra شیک‌تر به نظر برسد. ظاهراً فریم میانی باریک در مقایسه با Galaxy S24 Ultra حاشیه بصری را کاهش می دهد. کارشناس اضافه کرد که عرض گلکسی اس 25 اولترا به اندازه گلکسی اس 24 اولترا خواهد بود. به طور کلی، با توجه به اطلاعات طراحی لو رفته، سامسونگ به همان طراحی پایبند است، اما تغییرات اساسی ایجاد می کند. این می تواند یک تغییر اساسی در زبان طراحی سامسونگ در سال های اخیر باشد.

همچنین گمان می رود که سامسونگ به دلیل افزایش قیمت چیپست کوالکام، پردازنده مدیاتک را به سری گلکسی اس 25 خود اضافه کند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است مدل گلکسی اس 25 پلاس را برای ساده‌سازی خط تولید کنار بگذارد.

 

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا