گوشی موبایل

نخستین تصویر گوشی پوکو M6 پلاس 5G منتشر شد

پوکو در نظر دارد بزودی گوشی میان رده پوکو M6 پلاس 5G را معرفی کند. گوشی که طراحی ساده داشته و تاکنون تصاویر خاصی از آن دریافت نکردیم. اکنون این تصویر برای نخستین بار منتشر شد.

طبق گزارش 91mobiles، پوکو M6 Plus 5G در دو نسخه 6 گیگ رم/128 گیگ و 8 گیگ رم با قیمت 14999 و 17999 روپیه به فروش می‌رسد. مدل در رنگ بنفش، مشکی و نقره‌ای به فروش می رسد.

گفته می شود که دارای یک قاب تخت با کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست است. جلو دارای یک صفحه نمایش حفره وسط با حاشیه های باریک و حاشیه زیرین قابل توجه است، در حالی که عقب شامل یک حلقه فلاش LED می شود.

نخستین تصویر گوشی پوکو M6 پلاس 5G منتشر شد

افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که این دستگاه یک نسخه ریبرند از Redmi Note 13R است، به این معنی که ما می توانیم انتظار داشته باشیم که دارای یک پنل 6.79 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز و پردازنده Snapdragon 4 Gen 2 باشد.

در بخش دوربین، احتمالاً یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی دارد. باتری 5030 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی همراه بوده و شامل حسگر اثر انگشت جانبی، پشتیبانی از دو سیم کارت، درگاه USB Type-C، حافظه داخلی UFS 2.2، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می شود.

اطلاعات بیشتری در کار نیست.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا