گوشی موبایل

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A05 منتشر شد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت One UI 6.1 را برای گوشی اقتصادی گلکسی A05 منتشر کرده است. سامسونگ چند روز قبل آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 را برای این تلفن هوشمند منتشر کرد.

این آپدیت در حال حاضر در هند، آمریکای لاتین و تایلند در دسترس است. این گوشی سال گذشته با رابط کاربری One UI 5.1 Core مبتنی بر اندروید 13 عرضه شد و چند ماه پیش آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد. گلکسی A05 بالاخره آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرد. در هند، برزیل، پاناما و تایلند موجود است. این آپدیت دارای نسخه نرم افزاری A055FXXU4CXF2 در هند، A055FXXU4CXF2 در تایلند و A055MUBU4CXF7 در برزیل و پاناما است.

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A05 منتشر شد

این یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری نسبتاً بزرگ است، اما شامل آخرین آپدیت امنیتی نمی شود. برای نصب نرم افزار جدید بر روی گلکسی A05 خود، برنامه تنظیمات را باز کنید، به آپدیت نرم افزاری بروید و روی Download and install ضربه بزنید.  نرم افزار جدید به کاربران اجازه می دهد تا قاب ها و افکت ها را به تصاویر پس زمینه اضافه کنند.

می‌توانید برای هر روز حداکثر دو برچسب در برنامه تقویم اضافه کنید. در نمای ماه، برچسب‌ها اکنون در کنار نام رویداد نشان داده می‌شوند. برنامه Reminder به شما امکان می دهد برای هر دسته یادآوری یک نماد اضافه کنید. همچنین می‌توانید دسته‌های پرکاربرد یا مهم را به بالا پین کنید. می‌توانید حالت‌های فهرست‌شده در برگه حالت‌ها را در برنامه حالت‌ها و روال‌ها دوباره ترتیب دهید. می توانید حالت ها را از صفحه اصلی خاموش/روشن کنید.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا