گوشی موبایل

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 از Expert RAW پشتیبانی می کند

سامسونگ در اوایل ماه جاری نسل بعدی گوشی تاشو به سبک فلیپ خود را با نام گلکسی زد فلیپ 6 معرفی کرد. در میان محصولات جدید، انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 6 از برنامه Expert RAW سامسونگ نیز پشتیبانی کند.

این اطلاعات از افشاکننده سامسونگ @theonecid در پلتفرم رسانه اجتماعی X می‌آید و جزئیات بیشتری در مورد بهبود کیفیت تصویر Expert RAW برای گلکسی زد فلیپ 6 ارائه می‌کند. افشاکننده گفت که دقت نوردهی بهبود می‌یابد و سطوح نویز تنظیم‌شده به بازیابی جزئیات از دست رفته در فرمت RAW (DNG) که پیشتر به دلیل حذف نویز وجود نداشت، کمک می‌کند. این برنامه جزئیات تصویر را برای JPEG و DNG با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بهبود می بخشد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 از Expert RAW پشتیبانی می کند

Expert RAW یک برنامه دوربین مجزا از سامسونگ است که کنترل‌های دستی را برای ویژگی‌های مختلف مانند ISO، سرعت شاتر، دیافراگم، تراز سفیدی و غیره ارائه می‌کند. این برنامه به شما امکان می‌دهد تصاویر را با فرمت JPEG و RAW به طور همزمان ذخیره کنید. Expert RAW در اوایل سال 2022 برای تعداد محدودی از دستگاه های پرچمدار گلکسی راه اندازی شد. ویژگی‌های ویژه‌ای مانند عکاسی نجومی برای مدل‌های سری S22 و S23 ارائه می‌کرد که بعداً به سری S21 نیز گسترش یافت.

افشاگر اشاره کرد که این اولین باری است که سامسونگ اپلیکیشن Expert RAW را به مدل فلیپ می آورد. گلکسی زد فلیپ 6 با برچسب قیمت اولیه 1000 دلار عرضه می شود و برای پیش خرید در دسترس است. این دستگاه در اواخر این ماه در تاریخ 24 جولای برای فروش در دسترس خواهد بود.

 

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا