گوشی موبایل

گوشی ردمی K70 اولترا دارای چهار تراشه داخلی است

شرکت شیائومی بزودی گوشی ردمی K70 اولترا را رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم این مدل ها همراه با شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ رونمایی شود. گوشی هایی که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند.

طبق اطلاعات بدست آمده، ردمی K70 اولترا دارای چهار تراشه داخلی همراه پردازنده مدیاتک Dimensity 9300+ است. این تراشه ها شامل Surge P2 برای شارژ سریع، G1 برای مدیریت انرژی، T1 برای افزایش سیگنال و D1 برای پردازش مستقل نمایشگر می شود. چند سالی می شود که شیائومی از تراشه‌های داخلی خود در گوشی‌های ردمی استفاده می‌کند، اما به نظر می‌رسد K70 اولترا پر از فناوری‌های داخلی خواهد بود.

گوشی ردمی K70 اولترا دارای چهار تراشه داخلی است

ردمی K70 اولترا دارای یک صفحه نمایش تخت با وضوح 1.5K+ از نوع C8 شده و دارای نرخ نوسازی 144 هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس فوق العاده بالا 3840 هرتز است. علاوه بر این، برای کنترل روشنایی ثابت در تنظیمات روشنایی بالاتر، از کاهش نور DC پشتیبانی می‌کند. Redmi K70 Ultra همچنین با یک فریم وسط فلزی با استحکام بالا و یک بدنه عقب شیشه ای با عمق مساوی چهار خمیده به نظر می رسد.

سیستم دوربین عقب توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) احاطه شد. گفته می شود که گزینه های رنگی شامل سیاه، سفید و بنفش می شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا