گوشی موبایل

تاریخ رونمایی میکس فلیپ شیائومی لو رفت

با رسیدن به اواسط ماه جولای، شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سه گوشی پرچمدار جدید، یعنی Mix Fold 4، میکس فلیپ و Redmi K70 Ultra در بازار چین است.

این شرکت طراحی Redmi K70 Ultra را فاش کرده است. به نظر می رسد اولین تیزرهایی که طراحی گوشی های تاشوی نسل بعدی شیائومی را فاش می کند، این هفته منتشر خواهد شد. در همین حال، یکی از کارشناسان صنعت گزینه‌های رنگی و جزئیات کمی در مورد Mix Fold 4 و میکس فلیپ را ارائه کرده است.

به گفته این وبلاگ نویس فناوری، Mix Fold 4 در رنگ های سفید، مشکی، آبی و یک نسخه کولار مشکی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، شیائومی میکس فلیپ در رنگ‌های سفید، بنفش، مشکی و طرح پیوند بنفش عرضه خواهد شد. بالاترین پیکربندی هر دو مدل دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.

تاریخ رونمایی میکس فلیپ شیائومی لو رفت

شیائومی هنوز تاریخ رویداد معرفی بعدی خود را تایید نکرده است. با این حال، پست دیگر Weibo از افشاکننده نشان می دهد که در 19 جولای برگزار می شود. به غیر از دستگاه های ذکر شده در بالا، این رویداد همچنین شاهد ورود ساعت های هوشمند جدید، دستبند تناسب اندام جدید و هدفون خواهد بود.

طبق گزارش‌های دیگر، Mix Fold 4 و میکس فلیپ مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کنند. Mix Fold 4 همچنین دارای ارتباطات ماهواره ای دو طرفه و استاندارد ضدآب IPX8 خواهد بود. طبق گزارش ها، Mix Fold 4 از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

گفته می شود که Mix Flip دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. از این رو، عمر باتری این گوشی احتمالا مشابه دیگر گوشی های پرچمدار غیرقابل تاشو خواهد بود. علاوه بر این، MIX Flip از تصویربرداری لایکا برای یک تجربه عکاسی پیشرفته پشتیبانی می کند. گفته می شود که این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری در پشت است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا