گوشی موبایل

معرفی گوشی POCO F6 نسخه ویژه Deadpool: انتخابی برای طرفداران دو آتشه

آیا شما از آن دسته طرفداران دو آتشه‌ای هستید که وفاداری خود را با یک تی‌شرت بی‌روح نشان می‌دهید یا حتی برای خالکوبی نشسته‌اید؟ بله، دارندگان گوشی‌های هوشمند می‌توانند با قاب‌های جذاب و موقتی، عشق خود را به شخصیت‌های محبوب نمایش دهند، اما برای عاشقان واقعی، چیزی کمتر از یک طراحی کاملاً سفارشی گوشی قابل قبول نیست. این اتفاق نادر است، اما گاهی اوقات شاهد هستیم که یک تولیدکننده، گوشی جدید خود را با طرح‌های جذاب و محبوب عرضه می‌کند – به یاد دارید زمانی که موتورولا دروید 2 با طرح R2-D2 یا سامسونگ گلکسی اس 6 اج با طراحی مرد آهنی عرضه شد؟ این هفته ما به بررسی جدیدترین گوشی هواداری می‌پردازیم، زیرا POCO نسخه ویژه Deadpool F6 خود را معرفی کرده است.

در حقیقت، این گوشی بیشتر به یک تلفن Deadpool & Wolverine شباهت دارد، اما چون Deadpool همیشه در مرکز توجه است، این بار هم به عنوان ستاره اصلی معرفی شده است. نسخه ویژه POCO F6 که توسط Himanshu Tandon از POCO India (از طریق Digital Trends) در اوایل این هفته معرفی شد، با پنل پشتی قرمز جذاب و گرافیک‌های Deadpool & Wolverine خودنمایی می‌کند. نوشته “ددپول” در کناره‌های گوشی به چشم می‌خورد، اما شاید جذاب‌ترین ویژگی آن قرار گرفتن تصویر کوچک Deadpool درست در وسط فلاش LED F6 باشد.

گوشی POCO F6 نسخه ویژه Deadpool

باید توجه داشت که این نسخه، نسخه غیر حرفه‌ای POCO F6 است و از بدنه پلاستیکی بهره می‌برد – آیا تصور نمی‌کنید که رنگ قرمز در آلومینیوم چقدر زیبا به نظر می‌رسید؟ POCO India امروز رسماً نسخه ویژه Deadpool را معرفی کرد و اعلام کرد که این گوشی از طریق Flipkart در 7 آگوست به فروش خواهد رسید. اگر شما بزرگ‌ترین طرفدار ددپول در هند هستید و می‌خواهید یکی از این گوشی‌ها را داشته باشید، به نظر می‌رسد قیمت آن فقط 2000 روپیه (24 دلار) بیشتر از POCO F6 معمولی باشد، که برای یک مدل نسخه ویژه مانند این، قیمت مناسبی است.

شاید برخی این گوشی را مسخره بدانند، اما به نظر ما یک گوشی Deadpool می‌توانست بسیار جذاب‌تر از این باشد. این گوشی واقعاً نمایانگر اوج علاقه‌مندی و وفاداری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا