گوشی موبایلهوش مصنوعی

آیفون SE آینده ممکن است به هوش مصنوعی اپل مجهز شود

خلاصه نوشته
  • شایعات حاکی از آن است که نسل چهارم آیفون SE ممکن است با ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل معرفی شود، در حالی که مدل‌های فعلی نظیر آیفون 15 از این قابلیت برخوردار نیستند. این تغییر می‌تواند آیفون SE را به گزینه‌ای جذاب‌تر تبدیل کند.

آیفون 15 با وجود آنکه از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل بهره‌مند نیست، به نظر می‌رسد نسل چهارم آیفون SE ممکن است از این قابلیت بهره‌برداری کند. با توجه به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد آیفون SE آینده با توانایی‌های جدیدی وارد بازار شود که به اندازه‌ای قوی خواهد بود که از هوش مصنوعی اپل پشتیبانی کند.

مارک گورمن، خبرنگار برجسته بلومبرگ، در خبرنامه هفتگی خود به نام “Power On” اشاره کرده است که آیفون SE (نسل چهارم) احتمالا اوایل سال 2025 معرفی خواهد شد. این خبر می‌تواند شامل پشتیبانی از Apple Intelligence باشد، ویژگی‌ای که در حال حاضر تنها در مدل‌های آیفون 15 پرو و پرو مکس قابل دسترسی است و در سایر مدل‌ها از جمله آیفون 15 و آیفون 15 پلاس وجود ندارد.

گورمن در تحلیل خود آورده است که با توجه به این ویژگی، آیفون SE آینده ممکن است از نظر قدرت پردازش از آیفون 15 پیشی بگیرد. این آیفون جدید به نظر می‌رسد طراحی مدرن‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد داشت و ممکن است از بدنه مشابه آیفون 14 بهره ببرد و همچنین با اولین پنل OLED خط تولید خود عرضه شود.

در حالی که مدل‌های آیفون 16 در اواخر سال جاری به هوش مصنوعی اپل مجهز خواهند شد، اگر شما نمی‌خواهید تا سال 2025 برای آیفون SE منتظر بمانید، می‌توانید به پرچمداران جدید اپل که به زودی معرفی خواهند شد، یا حتی دستگاه‌های اندرویدی با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته، توجه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا