گوشی موبایل

آیفون 17 ایر: گوشی آینده اپل با طراحی باریک‌ تر و ویژگی‌ های جدید

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، مدل جدید آیفون به نام آیفون 17 ایر، که احتمالاً در سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد، به نظر می‌رسد که با طراحی نازک‌تر و ویژگی‌های منحصر به فردی همراه باشد. این مدل جدید، که به عنوان نسخه‌ای “هوا” از آیفون 17 به حساب می‌آید، در کنار مدل‌های استاندارد، پرو و پرو مکس عرضه خواهد شد. اطلاعات زیادی در مورد این گوشی جدید در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که طراحی باریک‌تر و منحصر به فرد آن، آن را از سایر گوشی‌های هوشمند متمایز خواهد کرد.

یکی از خبرنگاران برجسته در توضیح خود به این نکته اشاره کرده است که اپل در حال توسعه فرم فاکتور جدیدی برای سری آیفون در سال آینده است. طبق گفته‌های ای خبرنگار، هدف از این طراحی، ایجاد یک نسخه نازک‌تر از آیفون است که بین آیفون 17 و آیفون 17 پرو قرار گیرد. شایعات حاکی از آن است که این مدل جدید ممکن است جایگزین مدل پلاس شود که پیش از این در سری آیفون 14 معرفی شده بود. نام احتمالی این گوشی، آیفون 17 ایر است، اگرچه قبلاً شایعاتی مبنی بر نام آیفون 17 اسلیم نیز منتشر شده بود.

این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که آیفون 17 ایر، برخلاف مدل‌های پرو، عملکرد و ویژگی‌های مشابهی نخواهد داشت و بیشتر بر طراحی منحصر به فرد و فرم فاکتور خود تمرکز خواهد کرد. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، پیش‌تر اشاره کرده بود که این گوشی جدید ممکن است با قاب میانی تیتانیومی و دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی عرضه شود.آیفون 17 ایر

گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون 17 ایر دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 1260×2740 پیکسل و جزیره پویا خواهد بود. این گوشی ممکن است به چیپست Apple A19 مجهز شود که به عنوان پردازنده‌ای پایین‌تر از مدل‌های آیفون آن سال به حساب می‌آید. در مقابل، آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس ممکن است از پردازنده A19 Pro استفاده کنند.

این اطلاعات هنوز در مراحل اولیه تولید هستند و از آنجایی که اپل به طور رسمی تأیید نکرده است، این جزئیات باید با احتیاط و به عنوان شایعات در نظر گرفته شوند. نام و ویژگی‌های دقیق آیفون 17 ایر تنها زمانی که این گوشی هوشمند در سال 2025 به بازار عرضه شود، فاش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا