گوشی موبایل

بازگشت نسل اول پیکسل فولد به فروشگاه گوگل پس از معرفی نسل دوم

گوگل نسل اول پیکسل فولد را به‌زودی به فروشگاه آنلاین خود بازمی‌گرداند

گوگل اخیراً اعلام کرده است که فروش آنلاین گوشی تاشدنی پیکسل فولد را موقتا متوقف کرده است. این اقدام در حالی انجام می‌شود که نسل دوم این گوشی‌های تاشدنی به‌زودی معرفی شده است و انتظار می‌رود که فروش نسل اول دوباره از سر گرفته شود.

در هفته جاری، با معرفی سری جدید پیکسل ۹ در رویداد Made by Google، فروش گوشی‌های پیکسل ۷ و پیکسل فولد از فروشگاه آنلاین گوگل حذف شد تا جای خود را به مدل‌های جدیدتر بدهند. به‌طور خاص، گوگل اعلام کرده است که پیکسل فولد پس از پایان پیش‌سفارش‌های نسل جدید در اوایل سپتامبر (اواسط شهریور)، دوباره به فروشگاه بازخواهد گشت.

در حال حاضر، جزئیات دقیقی درباره احتمال ارائه تخفیف برای نسل اول پیکسل فولد در دسترس نیست. با توجه به عدم ارائه تخفیف در معرفی سری پیکسل ۸، آینده این موضوع همچنان مبهم به‌نظر می‌رسد.

استراتژی کنونی گوگل، که شامل حذف کامل پیکسل فولد از فروشگاه و هدایت کاربران به مدل‌های جدیدتر نظیر پیکسل ۹ پرو فولد است، تا حدودی غیرمعمول به‌نظر می‌رسد. با این حال، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری در هفته‌های آینده منتشر شود. هم‌اکنون، پیش‌سفارش برای مدل‌های جدید شامل پیکسل ۹ پرو فولد، پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو XL از طریق فروشگاه گوگل در دسترس است.

عرضه رسمی پیکسل ۹ پرو فولد و پیکسل ۹ پرو در تاریخ چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) آغاز خواهد شد، در حالی که مدل‌های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو XL در تاریخ ۲۲ آگوست (۱ شهریور) وارد بازار خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا