گوشی موبایل

گوگل زمان انتشار اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسل را اعلام کرد

گوگل تایید کرده است که به‌روزرسانی اندروید 15 پیکسل در ماه اکتبر عرضه خواهد شد

بر اساس آخرین اعلامیه‌ها و یادداشت‌های انتشار به‌ روزرسانی Android Beta Exit، گوگل تایید کرده که نسخه پایدار اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسل در ماه اکتبر منتشر می‌شود. این تاییدیه با گزارش منتشر شده توسط Android Authority هماهنگ است که اشاره داشت گوگل این به‌روزرسانی را در ماه آینده ارائه نمی‌کند.

به گفته یکی از منابع مطلع، گوگل برنامه دارد که به‌روزرسانی اندروید 15 پیکسل را در اواسط ماه اکتبر عرضه کند. این تأخیر به دلیل بهبود پایداری سیستم‌عامل است. گوگل پیش از این، به درخواست ما برای تأیید این اطلاعات پاسخی نداده بود، اما اکنون با بروزرسانی یادداشت‌های انتشار، به طور رسمی این تاریخ را تایید کرده است.

همچنین برای کاربرانی که در حال حاضر از برنامه بتا انصراف داده‌اند، ضروری است بدانند که به‌روزرسانی پایدار اندروید 15 در ماه اکتبر ارائه خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود که کاربران تا زمان انتشار نسخه نهایی، نگران کاهش رتبه به اندروید 14 نباشند.

گوگل برنامه دارد تا این به‌روزرسانی را برای مجموعه‌ای از دستگاه‌های پیکسل شامل Google Pixel 6، Pixel 6 Pro، Pixel 6a، Pixel 7، Pixel 7 Pro، Pixel 7a، تبلت Google Pixel، Google Pixel Fold، Google Pixel 8، Pixel 8 Pro، Pixel 8a، Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL و Google Pixel 9 Pro Fold عرضه کند.

اگرچه تاریخ دقیقی برای انتشار این به‌روزرسانی در ماه اکتبر مشخص نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که در اواسط ماه انجام شود. کاربران و توسعه‌دهندگان پلتفرم اندروید باید تا هفته آینده منتظر بمانند تا کد منبع اندروید 15 منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا