گوشی موبایل

دسترسی جهانی به Apple Intelligence در iOS 18.1 Beta 3: راهنمای کامل

اپل به تازگی امکان دسترسی کاربران آیفون در خارج از ایالات متحده به ویژگی‌های Apple Intelligence را در نسخه بتای 3 از iOS 18.1 فراهم کرده است. این قابلیت‌ها با تغییر زبان دستگاه به انگلیسی (ایالات متحده) و همچنین تنظیمات سیری قابل فعال‌سازی هستند.

در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC 2024)، شرکت کوپرتینو از مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های خود رونمایی کرد. این ویژگی‌ها ابتدا فقط در ایالات متحده در دسترس بودند، اما حالا کاربران در سراسر جهان می‌توانند این ویژگی‌ها را امتحان کنند.

به‌روزرسانی جدید iOS 18.1 Beta 3 به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به تغییر منطقه دستگاه خود به ایالات متحده، از Apple Intelligence استفاده کنند. این در حالی است که برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، نظیر ابزارهای نوشتاری و خلاصه‌سازی، همچنان به زبان انگلیسی محدود هستند و کاربران در چین و اتحادیه اروپا هنوز به این ویژگی‌ها دسترسی ندارند.

ویژگی‌های جدید Apple Intelligence شامل به‌روزرسانی‌هایی برای سیری است که آن را مکالمه‌ای‌تر و هوشمندتر می‌کند. علاوه بر این، قابلیت “پاکسازی” مشابه با آنچه در گوگل پیکسل 9 و سامسونگ گلکسی اس 24 وجود دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا اشیاء و افراد را از عکس‌ها حذف کنند. برخی دیگر از ویژگی‌های این مجموعه هوش مصنوعی قرار است اواخر امسال معرفی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا