گوشی موبایل

جزئیات ناامیدکننده شارژ در Samsung Galaxy S24 FE

به زودی ممکن است شاهد رونمایی از Samsung Galaxy S24 FE باشیم. طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده، این گوشی ممکن است در همین ماه یا نهایتاً در اکتبر عرضه شود. همچنین، تاییدیه اخیر این دستگاه از FCC نشان‌دهنده پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس با توان 9 وات است.

اما اکنون با انتشار اطلاعات جدید از طریق گواهینامه TUV، جزئیات بیشتری درباره قابلیت‌های شارژ سیمی این گوشی به دست آمده که چندان امیدوارکننده نیستند. به نظر می‌رسد که S24 FE مانند مدل سال گذشته خود، حداکثر توان شارژ 25 وات را دارد. بنابراین، این مدل نیز همچنان از توان شارژ 45 وات که بالاترین قدرت شارژ در محصولات سامسونگ است، بهره‌مند نخواهد شد. به احتمال زیاد، سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها این تصمیم را گرفته است.

Galaxy S24 FE از چیپست Exynos 2400 استفاده خواهد کرد، اما نه به شکل کامل. به دلایلی همچون کاهش هزینه‌های خنک‌کننده، سامسونگ تصمیم گرفته از نسخه کاهش‌یافته این چیپست استفاده کند. بنابراین، در مقایسه با S24 استاندارد، مدل FE یک گام به عقب برداشته است.

از لحاظ طراحی، تفاوت زیادی بین S24 FE و S23 FE قابل مشاهده نیست، به‌ویژه در نمای پشتی. البته ممکن است سامسونگ با عرضه S24 FE در رنگ‌های جدید، به راحتی این تفاوت را ایجاد کند. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا