گوشی موبایل

Galaxy M05 سامسونگ: تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی

سامسونگ به زودی گوشی هوشمند جدید خود، Galaxy M05، را معرفی خواهد کرد. این گوشی که اولین بار در ماه جولای و همراه با مدل Galaxy F05 مشاهده شد، اکنون صفحه پشتیبانی آن در وب‌سایت رسمی سامسونگ هند فعال شده است. این حرکت معمولاً نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه رسمی دستگاه است و می‌توان انتظار داشت که این گوشی در چند هفته آینده رونمایی شود.

متأسفانه، اطلاعات موجود در صفحه پشتیبانی سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی از مشخصات فنی Galaxy M05 ارائه نمی‌دهد و تنها به شماره مدل SM-M055F/DS اشاره دارد. همچنین، این گوشی به تازگی تاییدیه BIS را برای فروش در بازار هند دریافت کرده است.

Galaxy M05 به عنوان جانشین مدل M04 که در سال 2022 عرضه شد، در دسته محصولات اقتصادی سامسونگ قرار خواهد گرفت. برای درک بهتر از جایگاه این گوشی در بازار، به یاد داشته باشید که مدل M04 با صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 720×1600 و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، پردازنده MediaTek Helio P35، حافظه رم 4 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی 64 یا 128 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 15 واتی عرضه شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا