گوشی موبایل

گلکسی S25 سامسونگ با تراشه Snapdragon 8 نسل 4: همه چیز درباره تراشه‌های جدید

گلکسی S25 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود، اما Exynos 2500 به گوشی‌های تاشو می‌رسد

در ماه‌های اخیر شایعات مختلفی درباره تراشه‌های استفاده شده در سری آینده گلکسی S25 سامسونگ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری در ماه ژانویه معرفی شود. ابتدا گزارش‌هایی مبنی بر استفاده انحصاری از تراشه‌های Exynos منتشر شد، اما به زودی دو گزارش جداگانه دیگر اشاره کردند که باید انتظار استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون را در تمامی مدل‌های سری S25 داشته باشیم.

اکنون، گزارش جدیدی از کره جنوبی، خانه اصلی سامسونگ، تایید می‌کند که سری گلکسی S25 شامل مدل‌های گلکسی S25، S25 پلاس و S25 اولترا، به تراشه Snapdragon 8 نسل 4 کوالکام در سطح جهانی مجهز خواهند شد. به نظر می‌رسد این تصمیم به منظور “به حداکثر رساندن عملکرد” این سری اتخاذ شده است.

در همین حال، تراشه Exynos 2500 در گوشی‌های تاشو گلکسی Z Fold 7 و گلکسی Z Flip 7 که در نیمه دوم سال آینده عرضه خواهند شد، استفاده خواهد شد. این تغییر استراتژیک برای گوشی‌های تاشو سامسونگ جالب توجه است، چرا که تا به حال این دستگاه‌ها به تراشه‌های اسنپدراگون وابسته بودند. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که سامسونگ تا زمان عرضه این مدل‌ها فرصت خواهد داشت که بازدهی Exynos 2500 را بهبود بخشد و عملکرد آن را بهینه‌سازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا