گوشی موبایلهوش مصنوعی

مرورگر اپرا برای اندروید: معرفی قابلیت تشخیص تصویر با هوش مصنوعی

اپرا برای اندروید ویژگی تشخیص تصویر با هوش مصنوعی را به دستیار آریا اضافه کرد

مرورگر اپرا برای اندروید به تازگی ویژگی جدیدی را معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی (AI)، تصاویر را تجزیه و تحلیل کنند. این قابلیت به عنوان بخشی از برنامه AI Feature Drop اپرا، در دستیار هوش مصنوعی بومی این مرورگر به نام آریا ادغام شده است. کاربران برای بهره‌مندی از این ویژگی باید نسخه Developer مرورگر اپرا را دانلود کنند. این قابلیت که پیش از این در نسخه دسکتاپ مرورگر اپرا وجود داشت، اکنون در دسترس کاربران نسخه اندروید نیز قرار گرفته است.

opera-android-browser

قابلیت جدید مرورگر اپرا برای اندروید

در یک پست وبلاگی، شرکت اپرا به معرفی ویژگی جدید هوش مصنوعی پرداخته و توضیح داده است که این ویژگی با هدف کمک به کاربران در درک بهتر محتوای تصاویر طراحی شده است. این قابلیت که با نام “درک تصویر” یا Image Understanding شناخته می‌شود، از طریق چت‌بات آریا و نوار کناری مرورگر قابل دسترسی است. کاربران می‌توانند پس از باز کردن پنل کناری آریا، با کلیک بر روی نماد ‘+’، تصاویر مورد نظر خود را آپلود کنند تا تجزیه و تحلیل شوند.

این ویژگی جدید به عنوان بخشی از برنامه AI Feature Drop اپرا معرفی شده است. در این برنامه، اپرا هر دو هفته یک‌بار ویژگی‌های آزمایشی جدیدی را به مرورگر اضافه می‌کند. قابلیت “درک تصویر” در حال حاضر برای کاربران نسخه توسعه‌دهنده مرورگر اپرا در دسترس است و انتظار می‌رود که به زودی برای تمامی کاربران عمومی اپرا نیز ارائه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا