گوشی موبایل

چگونه به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را روی گلکسی S24 دریافت کنیم؟

سامسونگ به‌روزرسانی جدید رابط کاربری One UI 6.1.1 را برای گوشی‌های سری گلکسی S24 و دستگاه‌های تاشوی گلکسی Z Flip5 و Z Fold5 عرضه می‌کند. این پوسته سفارشی که نخستین بار با گلکسی Z Fold6 و Z Flip6 در ماه جولای معرفی شد، اکنون در دسترس کاربران گوشی‌های گلکسی S24 قرار گرفته است.

این آپدیت که بر اساس سیستم‌عامل اندروید 14 طراحی شده، ابتدا برای گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا در کشور کره جنوبی منتشر شده است و به زودی برای سایر مناطق دنیا نیز در دسترس خواهد بود.

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در کره جنوبی با شماره نسخه سیستم‌عامل S92xNKSU3AXH7 منتشر می‌شود و حجم آن حدود 2.8 گیگابایت است. سامسونگ در نمایشگاه IFA اعلام کرده است که ویژگی‌هایی همچون Live Translate و Circle to Search در این نسخه برای سری گلکسی S24 و دستگاه‌های تاشوی گلکسی Z Fold5 و Z Flip5 ارائه خواهد شد. پس از پایان نمایشگاه IFA، دستگاه‌های تاشو نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، سامسونگ اعلام کرد که One UI 6.1.1 اپلیکیشن‌های جدیدی مانند Sketch to Image و Portrait Studio را معرفی می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد خلاقیت بیشتری از خود نشان دهند و بهبودهای جدیدی در اتصالات دستگاه‌ها نیز فراهم می‌آورد.

اگر در کره زندگی می‌کنید و هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و سپس منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار، به صورت دستی آن را بررسی و دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا