گوشی موبایل

اولین تصویر نسخه ویژه و باریک گلکسی زد فولد: طراحی جدید و امکانات ارتقاء یافته

نسخه ویژه و باریک گلکسی زد فولد ۶، که احتمالاً با نام Galaxy Z Fold Special Edition معرفی خواهد شد، در نخستین تصویر فاش‌شده خود طراحی متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. این گوشی به‌طور قابل توجهی باریک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ است و تغییراتی در طراحی ماژول دوربین آن مشاهده می‌شود.

بر اساس تصویر منتشر شده توسط Android Headlines، این نسخه ویژه از طراحی باریک‌تر و ماژول دوربین متفاوتی نسبت به مدل قبلی برخوردار است. همچنین، به نظر می‌رسد که سامسونگ به طراحی با گوشه‌های مربعی و لبه‌های تخت توجه ویژه‌ای داشته است و از فلز برس‌خورده برای بخش پشتی دستگاه استفاده خواهد کرد. اطلاعاتی درباره رنگ‌بندی این گوشی هنوز در دسترس نیست.اولین تصویر نسخه ویژه و باریک گلکسی زد فولد: طراحی جدید و امکانات ارتقاء یافته

نمایشگر‌های بیرونی و داخلی Galaxy Z Fold Special Edition به ترتیب دارای اندازه‌های ۶٫۵ و ۸ اینچ خواهند بود که نسبت به مدل قبلی بزرگ‌تر هستند. همچنین، این گوشی به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و احتمالاً از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نسخه ویژه و باریک گلکسی زد فولد ممکن است بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر سال جاری (بین مهر تا دی) به‌طور انحصاری در بازارهای کره جنوبی و چین عرضه شود. قیمت دقیق این گوشی هنوز مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا