گوشی موبایل

جزئیات جدید درباره دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی گلکسی S25 Ultra

سامسونگ به‌زودی از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 25 اولترا رونمایی خواهد کرد و اطلاعات زیادی درباره آن به گوش می‌رسد. بر اساس آخرین اخبار، این دستگاه ممکن است یک ارتقای بزرگ در بخش دوربین داشته باشد.

Ice Universe، یکی از منابع معتبر در حوزه فناوری، در توییتر اعلام کرده که گلکسی S25 Ultra ممکن است به دوربین فوق عریض جدیدی با وضوح بالا مجهز شود. به‌طور دقیق‌تر، این دوربین یک حسگر 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و اندازه سنسور 1/2.52 اینچ و پیکسل‌هایی به اندازه 0.7 میکرون خواهد داشت.

این ارتقا به معنی افزایش وضوح نسبت به دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی در گلکسی S24 Ultra است. اما چرا این افزایش وضوح اهمیت دارد؟ یکی از مزایای احتمالی آن، توانایی ضبط ویدیوهای 8K از طریق دوربین فوق عریض است که معمولاً برای این نوع فیلمبرداری به یک دوربین 33 مگاپیکسلی نیاز است. همچنین، میدان دید وسیع‌تر این لنز باعث ثبات بیشتر ویدیوها می‌شود و از این نظر به تجربه کاربری بهتر کمک خواهد کرد.

Galaxy S25 Ultra camera

دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض به دوربین‌های دیگر گلکسی S25 Ultra شامل دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی می‌پیوندد. این موضوع بدان معناست که این گوشی از هر چهار لنز خود قابلیت ضبط ویدیوی 8K خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این حسگر جدید، توانایی آن در برش تصاویر بدون از دست دادن جزئیات است. این قابلیت برای عکس‌های ماکرو با وضوح بالا نیز مفید خواهد بود. سامسونگ احتمالاً از تکنولوژی Pixel Binning برای بهبود عکس‌های گرفته شده در نور کم استفاده می‌کند تا تصاویر روشن‌تر و تمیزتری ارائه دهد.

گفته می‌شود گلکسی S25 Ultra به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سیمی 45 واتی نیز مجهز خواهد بود. همچنین این دستگاه قرار است باریک‌ترین گوشی سری اولترا از زمان گلکسی نوت 20 اولترا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا