گوشی موبایل

به‌ روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌ های پیکسل: مدل‌ های پشتیبانی شده و تاریخ انتشار

گوگل به زودی به‌روزرسانی اندروید 15 را برای چندین مدل از گوشی‌های پیکسل خود ارائه می‌کند. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی از ماه آینده برای مدل‌هایی همچون پیکسل 9 تا پیکسل 6 در دسترس باشد.

طبق گزارش‌ها، گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل از ماه آینده به نسخه اندروید 15 ارتقا خواهند یافت. این به‌روزرسانی معمولاً با عرضه گوشی‌های جدید سری پیکسل همزمان است، اما این بار، سری پیکسل 9 همچنان با اندروید 14 به بازار آمد. اندروید 15 در تاریخ 4 سپتامبر به طور رسمی عرضه شد و کد منبع آن نیز در پروژه متن باز اندروید (AOSP) قرار گرفت. به‌ روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌ های پیکسل: مدل‌ های پشتیبانی شده و تاریخ انتشار

تاریخ به‌روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های گوگل پیکسل

ماه گذشته، گوگل اعلام کرد که به‌روزرسانی اندروید 15 به زودی برای گوشی‌های پیکسل منتشر خواهد شد. طبق گزارش Android Headlines، این به‌روزرسانی احتمالاً در تاریخ 15 اکتبر به کاربران عرضه می‌شود. با توجه به تعطیلی روز کلمبوس در ایالات متحده که در تاریخ 14 اکتبر است، احتمال می‌رود گوگل این به‌روزرسانی را یک روز بعد عرضه کند.

با قرار گرفتن اندروید 15 در مخزن کد منبع AOSP، توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند نسخه‌های سفارشی این سیستم عامل را برای دستگاه‌های خود ایجاد کنند. AOSP شامل هسته اصلی سیستم عامل اندروید است که به توسعه‌دهندگان امکان ساخت نسخه‌های متنوعی از آن را می‌دهد.به‌ روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌ های پیکسل: مدل‌ های پشتیبانی شده و تاریخ انتشار

مدل‌های پشتیبانی شده توسط اندروید 15

گوگل تأیید کرده است که چندین مدل از گوشی‌های هوشمند پیکسل واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی اندروید 15 هستند. این مدل‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • سری Google Pixel 9
  • Google Pixel Fold
  • سری Google Pixel 8
  • سری Google Pixel 7
  • سری Google Pixel 6
  • تبلت Google Pixel

علاوه بر گوشی‌های پیکسل، سایر گوشی‌های تولیدکنندگان اصلی مانند سامسونگ، آنر، iQOO، لنوو، موتورولا، وان پلاس، ریلمی، شیائومی و دیگر برندها نیز در ماه‌های آینده این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا