سریال

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل دوم قسمت 11

خلاصه داستان شب های مافیا: زودیاک فصل دوم

«شب های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

سریال شب های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد.

شب های مافیا زودیاک، فصل دوم از سری محبوب شب های مافیا، با حضور چهره های شناخته شده ای از جمله علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی فر، آصف آریا، مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق، شهرام قائدی، اشکان دلاوری، امید حاجیلی، ابوطالب حسینی، حدیث میرامینی و سروش رفیعی در 14 قسمت از پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

محمد بحرانی در این فصل نیز به عنوان گرداننده بازی حضور دارد و شاهد حضور قاتلی سریالی به نام “زودیاک” هستیم که به جان شهروندان و مافیای سیسیل می افتد.

سناریو شب های مافیا زودیاک: فصل دوم

سناریو شب های مافیا زودیاک: فصل دوم، حول محور مبارزه شهروندان و مافیا در شهر سیسیل می چرخد، با این تفاوت که این بار قاتلی سریالی به نام “زودیاک” نیز به این نبرد اضافه شده است.

سناریو شب های مافیا زودیاک: فصل دوم، با اضافه کردن نقش ها و ویژگی های جدید، به نسبت فصل اول پیچیده تر و هیجان انگیزتر شده است. این سناریو، تجربه ای منحصر به فرد از بازی مافیا را برای بازیکنان و بینندگان رقم می زند.

 

 

نام اثر : Mafia Nights: Zodiac S02E11

امتیاز: 9 /10

کارگردان: محمدرضا رضائیان

پخش از: فیلیمو

گرداننده:محمد بحرانی

زمان پخش: یکشنبه ها، ساعت 8 صبح

دانلود قسمت یازدهم 11 فصل دوم زودیاک

 

کیفیت 480 با حجم 492 MB

کیفیت 720 با حجم 699 MB

کیفیت 1080 با حجم 1.3 GB

 

اهنگ تیتراژ شب های مافیا زودیاک فصل 2 – امیر عظیمی خودمو خودت

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا