سریال

سریال چینی عشق کهکشانی: داستانی جذاب و پراحساس از امشب در شبکه تهران

شبکه تهران سیما از فردا شب، سریال چینی تازه‌ای با عنوان “عشق کهکشانی” به کارگردانی فی ژنشیانگ را برای علاقه‌مندان به نمایش در می‌آورد. این سریال، تولید کشور چین است و بازیگران برجسته‌ای چون وو لی، شائو لوسی، لی یونروی، جیائو شو، تائو گو، تیان یانگ ژانگ، لی زنگ، و جیان فنگ بائو در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

این مجموعه تلویزیونی که از ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تشکیل شده، هر شب از ساعت ۲۳ پخش خواهد شد. داستان این سریال حول محور زندگی دختری به نام چنگ شائو می‌چرخد که از کودکی تنها بوده و در جریان جنگ، والدین خود را از دست داده است. او با عمه‌اش که در قصر زندگی می‌کند، بزرگ می‌شود، اما با زندگی مجلل و اطرافیان ثروتمندش هیچ سنخیتی ندارد و همچنان در میان آنها احساس تنهایی می‌کند.

شائو با گذر زمان دوستانی پیدا می‌کند که به او امید می‌بخشند. او در ادامه با جوانی ثروتمند و باهوش به نام لینگ بو یی آشنا می‌شود و رابطه‌ای دوستانه و معنادار میانشان شکل می‌گیرد. این دو شخصیت، با تکیه بر تجربیات خود، به رشد و بلوغ می‌رسند و با اتحاد و همراهی یکدیگر، برای حل یک بحران ملی تلاش می‌کنند.

سریال “عشق کهکشانی” که در ژانر معمایی، درام، عاشقانه و تاریخی قرار دارد، در سال ۲۰۲۲ تولید شده و توانسته است امتیاز ۳/۸ را از سایت IMDB کسب کند.

مشاهده صفحه این سریال در وبسایت IMDB

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا