شبکه های اجتماعی

اسپاتیفای اکنون 250 هزار پادکست ویدیویی بر روی پلتفرم خود دارد

اسپاتیفای کم کم از تبدیل شدن به یک پلتفرم پخش فقط صوتی فاصله می گیرد. آخرین اعداد گزارش شده توسط TechCrunch نشان می دهد که اکنون 250000 پادکست ویدیویی در این پلتفرم وجود دارد.

این غول استریمینگ مستقر در سوئد در سال 2019 وارد دنیای پادکست شد. در سال 2020 آزمایش پادکست های ویدیویی را آغاز کرد و به دنبال آن عرضه گسترده تر همه سازندگان در چندین بازار را پوشش داد. این شرکت همچنین با رشد این ویژگی، بخش‌های جداگانه‌ای را برای موسیقی و پادکست در برنامه‌های خود ایجاد کرد.

اسپاتیفای تعداد پادکست‌های ویدیویی را از زمانی که آخرین بار گزارش داده بود، بیش از دو برابر کرده است. این شرکت در ژوئن 2023 فاش کرد که از 100000 پادکست ویدیویی عبور کرده است که از 70000 پادکست که در مارس همان سال گزارش شده بود از پله‌های ترقی بالاتر رفته است. Spotify همچنین به اشتراک گذاشت که کاربران فعال ماهانه (MAU) برای پادکست های ویدیویی نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد کرده است و بیش از 170 میلیون کاربر در سراسر جهان پادکست های ویدیویی را تماشا می کنند.

اسپاتیفای اکنون 250 هزار پادکست ویدیویی بر روی پلتفرم خود دارد

غول استریم به این نشریه گفت که افزایش بیشتری در ساعات مصرف ویدیو در مقایسه با ساعات مصرف فقط صدا در همان دوره ثبت کرده است. علاوه بر این، تعداد پادکست‌هایی که ویدیوها را روی پلتفرم منتشر می‌کنند نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش یافته است. با این اوصاف، این شرکت برای گسترش دامنه دسترسی به پادکست های ویدیویی، استراحت می کند. هفته گذشته، بی‌صدا به پادکست‌هایی که در پلتفرم‌های دیگر میزبانی می‌شدند اجازه داد ویدیوها را در اسپاتیفای آپلود کنند.

مایا پروهوونیک، معاون محصول پادکست اسپاتیفای، گفت: «واضح است که پادکست‌های ویدیویی در بین کاربران طنین‌انداز شده است و اشتها برای محتوای ویدیویی در همه دسته‌های محتوای اصلی ما در اسپاتیفای به شدت افزایش یافته است.»

در حالی که این شرکت گوشه نرمی برای پادکست‌های نویز سفید ندارد، اسپاتیفای محتوای ویدیویی را در قالب‌های دیگر پذیرفته است. در اوایل سال جاری، این شرکت برای رقابت با Apple Music، موزیک ویدیوها را در چندین بازار عرضه کرد. Spotify با بیش از 200000 کتاب صوتی و امکان پخش محتوای انحصاری Patreon به سازندگان، در تلاش است تا به یک فروشگاه یک‌جا تبدیل شود.

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا