شبکه های اجتماعی

ویژگی جدید هوش مصنوعی متا واتساپ موجب ویرایش تصاویر می شود

واتساپ برای اندروید در حال دریافت یک ویژگی جدید است که به چت بات هوش مصنوعی (AI) داخلی متا AI امکان ویرایش و پاسخ به تصاویر را می دهد. طبق ردیاب به‌روزرسانی، ویژگی جدید در حال حاضر در دست توسعه است و کسانی که برای برنامه بتا برنامه ثبت‌نام کرده‌اند، نمی‌توانند آن را ببینند. گفته می‌شود که ویژگی متا هوش مصنوعی آینده از آخرین مدل زبان بزرگ این شرکت، Llama 3 پشتیبانی می‌شود. به کاربران گزینه‌های کنترل حریم خصوصی برای محافظت از تصاویر نیز داده می‌شود.

با توجه به ردیاب به‌روزرسانی واتساپ WABetaInfo، این ویژگی جدید در نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید نسخه 2.24.14.20 مشاهده شد. از آنجایی که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، در نسخه قابل مشاهده نیست. با این حال، ردیاب ویژگی اسکرین شات هایی از ویژگی هوش مصنوعی به اشتراک گذاشته است و قابلیت ها و عملکرد آن را برجسته می کند.

ویژگی جدید هوش مصنوعی متا واتساپ موجب ویرایش تصاویر می شود

طبق اسکرین شات ها، به نظر می رسد که ویژگی جدید توسط Llama 3 ارائه خواهد شد. قابل توجه، گزارش قبلی ادعا می کرد که کاربران به زودی به Llama 3 دسترسی خواهند داشت و همچنین می توانند بین مدل هوش مصنوعی و مدل قبلی خود جابجا شوند. Llama 2 همچنین دارای دید کامپیوتری است، بنابراین ممکن است از این ویژگی نیز پشتیبانی کند.

دو ویژگی متمایز وجود دارد. ابتدا گفته می شود که هوش مصنوعی متا می تواند به تصاویر پاسخ دهد. در حال حاضر، چت ربات هوش مصنوعی می تواند به متون پاسخ دهد، اما نمی تواند تصاویر را ببیند یا پردازش کند. ردیاب ویژگی ادعا می‌کند که به‌روزرسانی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تصویری ارسال کنند و در مورد آن از هوش مصنوعی سؤال بپرسند. این کار را می‌توان در هوش مصنوعی Gemini و ChatGPT انجام داد. مدل‌های منبع باز Llama 3 نیز می‌توانند این کار را انجام دهند، اما برای آن کاربران باید LLM را به صورت محلی اجرا کنند.

 

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا