شبکه های اجتماعی

نسخه اندروید واتساپ ویژگی ترجمه پیام دریافت می کند

بر اساس ادعای یک ردیاب ویژگی، واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد پیام ها را به زبان های دیگر ترجمه کنند. گفته می‌شود که ویژگی ترجمه زنده از طریق پردازش روی دستگاه کار می‌کند و ممکن است از فناوری ترجمه زنده Google استفاده کند. این در نسخه بتا برنامه واتساپ برای اندروید گزارش شده است. این پیشرفت پس از مشاهده ویژگی دیگری در نسخه بتا واتس اپ انجام شد که می تواند رونویسی زنده برای پیام های صوتی را به ارمغان بیاورد.

با توجه به ردیاب ویژگی WABetaInfo، ویژگی ترجمه زنده برای پیام ها روی دستگاه کار می کند، به این معنی که داده ها به جای ارسال به یک سرور ابری، به صورت محلی ذخیره می شوند. از طریق آن، کاربران ممکن است بتوانند پیام‌ها را در پلت فرم پیام‌رسانی فوری ترجمه کنند. این ویژگی در برنامه واتساپ برای اندروید نسخه 2.24.15.8 گزارش شده است.

کاربران برای دسترسی به این ویژگی ممکن است مجبور باشند بسته های زبان را دانلود کنند. گفته می شود که در ابتدا به انگلیسی و هندی محدود می شود و انتظار می رود در آینده از زبان های بیشتری پشتیبانی شود. ردیاب ویژگی حدس می‌زند که ترجمه ممکن است به طور خودکار در چت انجام شود، به این معنی که کاربران ممکن است مجبور نباشند برای دریافت ترجمه پیام‌های متنی از برنامه خارج شوند.

نسخه اندروید واتساپ ویژگی ترجمه پیام دریافت می کند

ردیاب ویژگی ادعا می کند که گزینه رونویسی زنده حتی برای آزمایش کنندگان بتا نیز در دسترس نیست زیرا هنوز در حال توسعه است. بنابراین، کسانی که از طریق برنامه Google Play Beta در آخرین نسخه واتس اپ برای اندروید بتا هستند، ممکن است نتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

در کنار ترجمه زنده پیام‌ها، واتساپ برای اندروید نیز در حال توسعه رونویسی مستقیم پیام‌های صوتی است. با این کار، کاربران ممکن است بتوانند برای پیام‌های صوتی که ارسال یا دریافت کرده‌اند رونویسی ایجاد کنند. طبق ادعاها، یک بنر جدید ممکن است زیر رونویسی صوتی ظاهر شود و از کاربر بپرسد که آیا مایل به دریافت رونویسی از پیام صوتی است یا خیر.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا