شبکه های اجتماعی

چگونه واتساپ با نام‌ های کاربری و پین های امنیتی خصوصی تر می‌شود؟

واتساپ در حال حاضر مشغول توسعه و اجرای قابلیت جدیدی برای کاربران است که به آن‌ها اجازه می‌دهد به جای شماره تلفن، از نام‌های کاربری برای ارتباط با دیگران استفاده کنند. این ویژگی در نظر دارد که با افزودن پین‌های امنیتی، تجربه کاربران را امن‌تر کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، واتس‌اپ مدتی است که به دنبال پشتیبانی از نام‌های کاربری به عنوان جایگزینی برای شماره‌های تلفن است. این اپلیکیشن پیام‌ رسان قصد دارد به کاربران اجازه دهد تا نام‌های کاربری منحصربه‌فردی انتخاب کنند که به آن‌ها امکان می‌دهد بدون نیاز به اشتراک‌گذاری شماره تلفن، با دیگران در ارتباط باشند. همچنین، احتمالی وجود دارد که کاربران بتوانند به طور اختیاری پین‌هایی را تنظیم کنند که این کار می‌تواند مانع از دسترسی افراد ناشناس به حساب کاربری آن‌ها شود.

در نسخه بتای جدید واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.18.2)، ویژگی پین‌ها به عنوان یک اقدام ایمنی هنگام تنظیم نام کاربری دیده شده است. در صورت عملی شدن این قابلیت، کاربران قادر خواهند بود پینی را برای امنیت بیشتر انتخاب کنند. اگر فردی نام کاربری واتس‌اپ شما را بداند، برای شروع چت با شما به این پین نیاز خواهد داشت. این موضوع می‌تواند به جلوگیری از ارسال پیام‌های ناخواسته و هرزنامه کمک کند.

از سوی دیگر، واتساپ ممکن است این امکان را به کاربران بدهد که انتخاب کنند آیا چت‌های جدید نام کاربری یا شماره تلفن آن‌ها را نمایش دهند. این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند تا شماره تلفن خود را مخفی کرده و واتس‌اپ را به یک پیام‌ رسان خصوصی‌تر تبدیل کنند.

لازم به ذکر است که این ویژگی‌ها همچنان در مرحله توسعه قرار دارند و هنوز برای عموم کاربران در دسترس نیستند. زمان ارائه این قابلیت‌ها توسط واتساپ مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا