شبکه های اجتماعی

افزودن دکمه لایک به وضعیت‌ های واتساپ: ویژگی جدید متا

متا، تحت رهبری مارک زاکربرگ، در حال بهبود واتساپ با اضافه کردن یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام است. به تازگی، این شرکت تصمیم گرفته است که دکمه لایک را به وضعیت‌های واتساپ اضافه کند، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی واکنش خود را نسبت به وضعیت‌های اشتراک‌گذاری شده توسط مخاطبین نشان دهند.

واتساپ، که به عنوان یک برنامه پیام‌رسان فوری توسط برایان اکتون و جان کوم ایجاد شده بود، تحت مالکیت متا (که پیش‌تر فیسبوک نامیده می‌شد)، به تدریج ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی، از جمله ویژگی‌های اینستاگرام را به خود اضافه کرده است.افزودن دکمه لایک به وضعیت‌ های واتساپ: ویژگی جدید متا 2

بر اساس گزارشات جدید، آخرین نسخه بتا واتساپ برای سیستم‌عامل اندروید، دکمه لایک را در صفحه وضعیت‌ها (استوری‌ها) معرفی کرده است. این دکمه مشابه با آن چیزی است که در اینستاگرام هنگام مشاهده وضعیت‌ها وجود دارد. کاربران می‌توانند از این ویژگی جدید برای لایک کردن وضعیت‌ها بدون نیاز به ارسال ایموجی استفاده کنند. همچنین، این نسخه از واتساپ شامل گزینه‌ای برای نمایش اعلان‌ها هنگام دریافت لایک نیز می‌باشد.

در حال حاضر، این ویژگی فقط برای آزمایش‌کنندگان داخلی در دسترس است و متا برنامه‌ریزی کرده است که آن را به زودی برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا منتشر کند. انتظار می‌رود این ویژگی در نهایت به صورت عمومی عرضه شود، اما این فرآیند ممکن است چندین ماه به طول بینجامد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا