شبکه های اجتماعی

امکانات جدید YouTube Shorts: افزودن متن و فیلتر به تصاویر کوچک

معرفی قابلیت‌های جدید YouTube Shorts برای افزودن متن، فیلتر و ویرایش تصاویر کوچک

یوتیوب به‌تازگی قابلیت‌های جدیدی را برای سازندگان محتوا در بخش ویدیوهای کوتاه خود، یعنی YouTube Shorts، معرفی کرده است. این ابزارها که هم برای دستگاه‌های اندرویدی و هم iOS در دسترس هستند، به کاربران این امکان را می‌دهند که تصاویر کوچک (Thumbnail) ویدیوهای خود را با اضافه کردن متن، فیلترها و ایموجی‌ها شخصی‌سازی کنند. علاوه بر این، پس از آپلود ویدیو نیز می‌توان این تصاویر کوچک را انتخاب و ویرایش کرد، که این ویژگی جدید به سازندگان اجازه می‌دهد کنترل بیشتری بر جذابیت بصری ویدیوهای خود داشته باشند.

ابزارهای جدید برای سازندگان YouTube Shorts یوتیوب در یک ویدیو که در کانال Creator Inside منتشر شده، به معرفی این قابلیت‌های جدید پرداخته است. با این به‌روزرسانی، دو گزینه جدید برای افزودن متن و فیلتر در گوشه سمت راست بالای صفحه هنگام انتخاب تصویر کوچک برای ویدیوی کوتاه ظاهر می‌شوند. این امکانات تازه به سازندگان اجازه می‌دهد که تصاویر کوچک جذاب‌تر و متناسب‌تری با محتوای ویدیوی خود ایجاد کنند.

 

علاوه بر امکانات جدید برای سفارشی‌سازی، کاربران می‌توانند پس از آپلود ویدیوهای YouTube Shorts نیز تصاویر کوچک را تغییر داده و ویرایش کنند. این ویژگی‌ها که به‌عنوان امکاناتی «بسیار درخواستی» شناخته شده‌اند، به سازندگان کمک می‌کنند تا کنترل بیشتری بر نمایش ویدیوهای خود داشته باشند و مخاطبان بیشتری را جذب کنند. تصاویر کوچک سفارشی‌شده فقط در صفحات جستجو، هشتگ‌ها، صداها و محور اصلی (feed) نمایش داده خواهند شد.

یوتیوب اعلام کرده که در سال آینده قابلیت‌های بیشتری برای مدیریت و بهبود تصاویر کوچک YouTube Shorts ارائه خواهد شد.

افزایش قیمت اشتراک YouTube Premium در هند یوتیوب به‌تازگی افزایش قیمت برای برنامه‌های اشتراک YouTube Premium خود در هند را اعلام کرده است. اشتراک انفرادی که به کاربران امکان مشاهده ویدیوها بدون تبلیغات را می‌دهد، اکنون به قیمت 149 روپیه در ماه ارائه می‌شود، در حالی که قیمت قبلی آن 129 روپیه بود. همچنین، اشتراک خانوادگی که به چندین کاربر اجازه می‌دهد به‌طور همزمان از خدمات YouTube Premium استفاده کنند، از این پس با قیمت 299 روپیه در ماه عرضه می‌شود، در مقایسه با قیمت قبلی 189 روپیه. ارزان‌ترین گزینه، اشتراک دانشجویی است که اکنون 89 روپیه در ماه هزینه دارد، در حالی که قبلاً 79 روپیه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا