شبکه های اجتماعی

اینستاگرام قابلیت نظرات جدید در استوری‌ها را فعال کرد

اینستاگرام ویژگی جدیدی برای کامنت گذاری در استوری‌ها با مدت نمایش 24 ساعته معرفی می‌کند

کاربران اکنون می‌توانند بر اساس ترجیحات خود، امکان گذاشتن کامنت را در استوری‌های اینستاگرام فعال یا غیرفعال کنند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرمز، روز سه‌شنبه اعلام کرد که اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای استوری‌های خود ارائه کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا در استوری‌های اینستاگرام کامنت بگذارند؛ کامنت‌هایی که به مدت زمان محدود در دسترس عموم قرار می‌گیرند. این توسعه بخشی از مجموعه‌ای از تغییرات اخیر در این پلتفرم است که شامل فونت‌های جدید، انیمیشن‌های متنی و همچنین راه‌اندازی آزمایشگاه خالق اینستاگرام در هند با پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی و هندی می‌شود.

جزئیات نظرات در استوری‌های اینستاگرام

مارک زاکربرگ در یک پست در کانال متا اعلام کرد که ویژگی جدید نظرات در استوری‌های اینستاگرام در حال عرضه است. این نظرات به مشابه نظرات پست‌های اینستاگرام هستند و مانند استوری‌ها، پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران قادر خواهند بود این نظرات را بایگانی کنند یا خیر.

پیش از این، کاربران تنها می‌توانستند به صورت خصوصی به استوری‌ها پاسخ دهند، اما اکنون نظرات می‌توانند بسته به تنظیمات کاربر به صورت عمومی نمایش داده شوند. بر اساس گزارش The Verge، کاربران این امکان را دارند که قابلیت نظرات را بر اساس ترجیحات خود فعال یا غیرفعال کنند. با این حال، تیم گجت 360 نتوانسته است این ویژگی را در نسخه‌های اندروید و iOS اینستاگرام تأیید کند.

اضافه شدن قابلیت نظرات به استوری‌های اینستاگرام جدیدترین ویژگی در یک سری از به‌روزرسانی‌ها است که در ماه‌های اخیر ارائه شده‌اند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، پیشتر اعلام کرده بود که این پلتفرم اولویت بیشتری به محتوای کوتاه و ویدیوهای کوتاه داده و این تصمیم را به خاطر ارتباط بهتر با کاربران اتخاذ کرده است.

ویژگی‌های جدید دیگر اینستاگرام

ماه گذشته، اینستاگرام فونت‌های جدید، انیمیشن‌های متنی و قابلیت افزودن استیکر به تصاویر در حلقه‌ها و استوری‌ها را معرفی کرد. همچنین کاربران می‌توانند تصاویر لایه‌ای را از طریق استیکرها به این محتوا اضافه کنند. علاوه بر این، محدودیت تعداد عکس‌ها و ویدیوها در پست‌های کاروسل به 20 افزایش یافته است که دیگر نیازی به تقسیم مجموعه‌های رسانه‌ای به چندین پست را از بین می‌برد. از دیگر ویژگی‌های مهم معرفی شده اخیر، “آهنگ در نمایه” است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آهنگی را به پروفایل خود اضافه کنند که بیانگر حالات و سلیقه‌های شخصی آن‌ها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا