اجتماعی

تبریک روز ولنتاین به سبک ناسا

ناسا تصاویر خیره کننده ای را که توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب گرفته شده به اشتراک گذاشته است که دو کهکشان را در حال ادغام به شکل قلب نشان می دهد.

تبریک روز ولنتاین به سبک ناسا

حتی برخی این رویداد کیهانی را به دو قلب که یکدیگر را در آغوش گرفته اند تشبیه کرده اند. در سال 2004، تلسکوپ فضایی اسپیتزر تصویری خیره کننده از یک سحابی صورتی و سبز شبیه گل رز، جایی که یک ستاره جدید در حال شکل گیری است، گرفت. این تصویر با هشتگ #NASALove همراه بود که نشان دهنده شادی ناسا از اشتراک گذاری این زیبایی آسمانی است.

تبریک روز ولنتاین به سبک ناسا

ناسا تصویری را که توسط مدارگرد شناسایی مریخ گرفته شده بود، نشان داد که شکل گیری قلبی شکل ناشی از یک دهانه برخوردی کوچک در مریخ را نشان می‌دهد. کپشن با محبت سفر مریخ نورد Perseverance به سیاره سرخ را توصیف کرد و آن را به شب پره‌ای تشبیه کرد که به سمت شعله کشیده شده است.

تبریک روز ولنتاین به سبک ناسا

ناسا با استفاده از یک پرتره مادون قرمز از تلسکوپ فضایی اسپیتزر، منطقه ستاره‌زایی به نام W5 را ارائه کرد. این تصویر ستارگان سنین مختلف را به نمایش می‌گذارد که با نقاط رنگی متفاوت نشان داده شده‌اند و روند پیچیده‌ی تشکیل ستاره را برجسته می‌کنند.

تبریک روز ولنتاین به سبک ناسا

در سال 2020، ناسا تصویری از مأموریت افق‌های نو را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد چگونه دو لوب به آرامی با هم ادغام شدند و شی Arrokoth را تشکیل دادند. این تصویر رقص آرام و برازنده اجرام آسمانی را به تصویر می‌کشد که در حال ادغام شدن برای ایجاد یک شی به طول ۲۲ مایل هستند.

همیشه روز ولنتاین برای عاشقان روز جذابی بوده و ناسا هم با چنین تصاویری سعی داشته تا موجب شادی آنها شود. این تصاویر همگی نشانه زیبایی هستی بوده که ما به شکل ساده شاهد آنها نخواهیم بود. بنابراین بایستی از طریق ناسا و دیگر شرکت‌ها شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا