اجتماعی

تعطیلی روز سه‌شنبه 13 شهریور 1403: بررسی‌ها و شایعات

اسکندر مومنی، وزیر کشور، صبح امروز در سفر به مشهد و در جلسه‌ای با مقامات استانی به بررسی مصوبات پیشنهادی استان پرداخت. او با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده گفت: “تمامی مصوبات پیشنهادی استان تصویب شده‌اند، اما در خصوص تعطیلی روز سه‌شنبه، این موضوع همچنان در دست بررسی است و نتیجه نهایی تا روز شنبه اعلام خواهد شد.”

روز دوشنبه ۱۲ شهریور، به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، تعطیل رسمی است. همچنین روز چهارشنبه ۱۴ شهریور، به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، در تقویم به عنوان تعطیل رسمی مشخص شده است. با توجه به این دو تعطیلی رسمی، شایعاتی پیرامون تعطیلی روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور به وجود آمده و برخی انتظار دارند که این روز نیز به تعطیلات اضافه شود.

مدیر روابط عمومی وزارت کشور اعلام کرد که تعطیلی عمومی روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور در سراسر کشور نخواهد بود و احتمالاً این تعطیلی فقط مربوط به استان خراسان رضوی و شاید تنها در مشهد باشد. وی افزود که با توجه به آمادگی دستگاه‌های مختلف و هماهنگی‌های انجام شده، مصوبات پیشنهادی استان خراسان رضوی در جلسه تصویب شده و تصمیم‌گیری نهایی درباره تعطیلی روز سه‌شنبه تا شنبه اعلام خواهد شد.

اسکندر مومنی نیز تأکید کرد که تصمیم نهایی در مورد تعطیلی روز سه‌شنبه، روز شنبه اعلام خواهد شد و هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا