تکنولوژی

ساعت جدید وان پلاس واچ در نزدیکی رونمایی است

به نظر می رسد وان پلاس یک ساعت هوشمند جدید در دست ساخت دارد که TheTechOutlook اخیراً آن را در وب سایت های گواهی 3C و CMIIT چین با شماره مدل OPWW234 مشاهده کرده است.

پایگاه داده ها نام ساعت هوشمند را ارائه نمی دهند. پایگاه داده 3C نشان می دهد که ساعت هوشمند بدون آداپتور برق به فروش می‌رسد و از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کند. وب سایت گواهی CMIIT نشان می دهد که از گزینه های اتصال مانند WCDMA، TD-LTE، LTE FDD، WLAN و بلوتوث پشتیبانی می کند.

ساعت جدید وان پلاس در نزدیکی رونمایی است

این ساعت هوشمند جدید احتمالاً بر اساس موفقیت وان پلاس واچ 2 است که در ماه فوریه عرضه شد. چیزی که وان پلاس واچ 2 را به یک معامله بزرگ تبدیل کرد، ادغام سیستم عامل WearOS 4 گوگل بود. با در نظر گرفتن این موضوع، احتمال زیادی وجود دارد که ساعت هوشمند آینده دارای سیستم عامل مبتنی بر WearOS نیز باشد. انتظار می رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری منتشر شود.

وان پلاس واچ 2 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با شیشه تقویت شده با یاقوت کبود و حداکثر روشنایی 600 نیت است. این دستگاه با تراشه‌های کوالکام Snapdragon W5 و BES 2700 MCU، با باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی کار می‌کند که برای 48 ساعت استفاده سنگین دوام می‌آورد. در حالت هوشمند، باتری حدود 100 ساعت دوام می آورد و با شارژ VOOC در سطح 7.5 واتی در 60 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. این ساعت هوشمند از سیستم عامل گوگل Wear OS 4 استفاده می کند و با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای عملکرد راحت ارائه می شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا