تکنولوژی

وان پلاس از پاوربانک جدید 12هزار میلی آمپرساعتی خود رونمایی کرد

وان پلاس یک رویداد معرفی محصول جدید را برای 27 ژوئن برنامه ریزی کرده است، جایی که آنها چندین دستگاه جدید از جمله پاوربانک شارژ Super Flash 100W وان پلاس را معرفی خواهند کرد.

طراحی و سایر جزئیات کلیدی شارژر قابل حمل آینده از طریق فهرستی در سایت تجارت الکترونیک چینی JD.com فاش شده است.   این لیست نشان می دهد که این پاوربانک دارای ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعتی است که شارژ زیادی را برای گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها فراهم می کند. این محصول در دو رنگ سبز ابری و سفید بال نقره ای عرضه خواهد شد.

پاوربانک دارای طراحی براق مستطیلی با روکش دو رنگ است و گزینه پورت شامل یک پورت USB-C و یک پورت USB-A است. یک دکمه پاور نیز برای استفاده آسان وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این پاوربانک از حداکثر توان خروجی 100 وات و ورودی 45 وات برای شارژ مجدد پشتیبانی می کند. همانطور که در تصویر زیر با مک بوک نشان داده شده است، می تواند لپ تاپ های قابل حمل را نیز شارژ کند. با این حال، جزئیات سازگاری خاصی هنوز فاش نشده است.

وان پلاس از پاوربانک جدید 12هزار میلی آمپرساعتی خود رونمایی کرد

همانطور که قبلا ذکر شد، بانک شارژ سوپر فلش جدید وان پلاس 100W در تاریخ 27 ژوئن در چین رونمایی خواهد شد. رویداد معرفی محصول فراتر از این پاوربانک، دستگاه های هیجان انگیزتری را به نمایش می گذارد. این شرکت گوشی وان پلاس Ace 3 Pro را معرفی خواهد کرد که یک گوشی هوشمند متمرکز بر عملکرد با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری بزرگ 6100 میلی آمپر ساعتی است.

آنها همچنین وان پلاس Pad Pro، اولین تبلت پرو این شرکت با همان تراشه Snapdragon 8 Gen 3، وان پلاس Watch 2 و نوع جدید رنگ سبز خاکی برای وان پلاس Buds 3 را معرفی خواهند کرد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا