تکنولوژی

ساعت شیائومی Mitu Kids Watch 7A کودکانه رونمایی شد

به تازگی ساعت شیائومی Mitu Kids Watch 7A  کودکانه رونمایی شد که یک مدل ارزان قیمت از ساعت هوشمند محبوب کودکانه است. 7A دارای ویژگی‌های ایمنی بهبودیافته، تماس‌های ویدیویی واضح‌تر و باتری بادوام است که آن را به گزینه‌ای قانع‌کننده برای والدینی که به دنبال آرامش هستند تبدیل می‌کند.

شیائومی Mitu Kids Watch 7A با در نظر گرفتن ایمنی کودک طراحی شده و دارای یک سیستم موقعیت یابی امنیتی 9 لایه است. از ردیابی موقعیت مکانی پیشرفته با هوش مصنوعی، اطمینان از موقعیت یابی دقیق در داخل ساختمان، بیش از 4000 مرکز خرید بزرگ و ایستگاه قطار استفاده می کند.

اگر فرزندانشان وارد یا خارج از مناطق از پیش تعیین شده مانند خانه یا مدرسه شوند، یا اگر تغییرات غیرمنتظره ای در مسیرهای سفر آنها ایجاد شود، این ساعت به والدین اطلاع می دهد. علاوه بر این، سابقه موقعیت مکانی را تا 90 روز نگه می دارد و والدین را قادر می سازد مکان های قبلی فرزند خود را بررسی کنند.

دوربین جلو 2 مگاپیکسلی با زاویه بازتر تماس‌های ویدیویی واضح‌تر و روان‌تری را امکان‌پذیر می‌کند. این امکان برقراری ارتباط بصری بهتر بین والدین و فرزندان را فراهم می کند و برای اطمینان بیشتر، نگاهی اجمالی به محیط اطراف کودک می دهد. این ساعت همچنین از 4G LTE پشتیبانی می کند و با China Mobile، China Unicom و China Telecom سازگار است.

 ساعت شیائومی  Mitu Kids Watch 7A کودکانه رونمایی شد

Mitu Kids Watch 7A دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی TFT به همراه 48 مگابایت رم و 256 مگابایت حافظه داخلی است. این باتری قدرتمند 950 میلی آمپر ساعتی، همراه با تراشه های کم مصرف و الگوریتم بهینه سازی صرفه جویی در مصرف انرژی (2.0) دارد. این به معنای افزایش عمر باتری بوده و اطمینان حاصل می کند که ساعت در طول روز بدون نیاز به شارژ مکرر برق می ماند.

ساعت Mitu Kids Watch 7A در سه رنگ پر جنب و جوش، آبی، سبز و صورتی  عرضه می شود و دارای طراحی جدید و مستحکم تر برای دوام بیشتر است. همچنین تا عمق 20 متر ضد آب دوام دارد و به کودکان این امکان را می دهد تا در زمان بازی یا هنگام شستن دست های خود بدون نگرانی آن را بپوشند.

این ساعت قابلیت های مختلفی فراتر از ایمنی را ارائه می دهد. کودکان می‌توانند به دوره‌های ورزشی حرفه‌ای مانند طناب زدن، دویدن، و پرش طول، با دستورالعمل‌های هدایت‌شده برای ارتقای فعالیت سالم دسترسی داشته باشند. این ساعت همچنین با همکلاسی های Xiao Ai، یک دستیار مجازی برای کودکان، ادغام می شود و از چت میکرو و Alipay برای پرداخت های محدود با کنترل های والدین پشتیبانی می کند.

شیائومی امنیت داده ها را با Mitu Kids Watch 7A در اولویت قرار می دهد. داده ها چندین بار رمزگذاری می شوند و والدین می توانند مجوزهای برنامه شخص ثالث را برای اطمینان از حریم خصوصی کودکان مدیریت کنند. این ساعت همچنین تست ها و گواهی های دقیقی را پشت سر گذاشته است که ایمنی و قابلیت اطمینان را تضمین می کند.

شیائومی Mitu Kids Watch 7A برای پیش‌سفارش در چین از اول جولای با قیمت پایه 349 یوان (48 دلار) در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا