تکنولوژی

چند سرویس فروشگاه گلکسی در این مدت در دسترس نخواهد بود

در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ، افراد زیادی از فروشگاه گلکسی برای کار دیگری به جز دانلود و به‌روزرسانی برنامه‌های این شرکت استفاده نمی‌کنند. بنابراین، حتی اگر برخی از خدمات اصلی آن از کار بیفتد، افراد زیادی متوجه آن نمی‌شوند و به طور عمده روی افراد تأثیر نخواهد گذاشت. همانطور که گفته شد، غول فناوری کره جنوبی به تازگی اعلامیه مهمی را در مورد خرابی در فروشگاه گلکسی منتشر کرده که باید در مورد آن بدانید.

سامسونگ اعلام کرده است که Galaxy Store نمی‌تواند خریدهای درون‌برنامه‌ای را پردازش کند و تعدادی از تبلیغات در پلتفرم توزیع برنامه از ساعت 23:00 روز 26 ژوئن 2024 تا ساعت 01:00 در 27 ژوئن 2024 (GMT) در سطح جهانی در دسترس نخواهد بود. زیرا این شرکت در این مدت سیستم پرداخت گلکسی استور را ارتقا خواهد داد.

چند سرویس فروشگاه گلکسی در این مدت در دسترس نخواهد بود

به غیر از این موارد، همه سرویس‌های دیگر در فروشگاه گلکسی در آن دوره کاربردی خواهند بود، از جمله مرور، خرید، دانلود و به‌روزرسانی برنامه‌ها. علاوه بر این، سامسونگ می‌گوید: «در طول دوره نگهداری، بازی‌ها و خدمات اشتراکی که کاربر از قبل دارد، می‌تواند به طور معمول استفاده شود».

بنابراین بهتر است در طول دوره بهبود مشکل این فروشگاه منتظر بمانید تا مشکلات آن برطرف شود و سپس به این اپ مراجعه کرده و مرور کنید.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا