تکنولوژی

ساعت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا در TENAA دیده شد

سامسونگ قبلاً اعلام کرده است که رویداد بعدی Unpacked در 10 جولای 2024 برگزار خواهد شد. هر دو نوع LTE هستند که در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

ابتدا اجازه دهید با گلکسی واچ 7 شروع کنیم که با شماره مدل «SM-L3150» دیده شده است. اگرچه این نام وجود ندارد، اما گواهی‌های قبلی نشان داده که این شماره مدل متعلق به گلکسی واچ 7 نسخه LTE آینده است. گواهی TENAA همچنین نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری 417 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از سیم‌کارت الکترونیکی نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا در TENAA دیده شد

باند WCDMA، باند LTE-FDD و باند TD-LTE از آن پشتیبانی خواهند کرد. در زیر سیستم عامل اندروید را نشان می دهد. عملکرد دوربین/فیلم وجود نخواهد داشت، اما از A-GPS، GPS، GLONASS، NFC و WLAN پشتیبانی می کند. باتوجه به TENAA همچنین طراحی این ساعت هوشمند آینده را نشان می‌دهد که مطابق با آنچه که از اوان بلاس، افشاگر مطرح دیده‌ایم، مطابقت دارد. تصویر طراحی دایره ای با بند سبز را نشان می دهد. احتمالاً سه گزینه رنگی خواهیم دید: خاکستری، سفید و سبز جنگلی.

گواهی ها قبلی SGS Fimco نشان داده که با شارژ سریع 10 واتی عرضه می شود. هر دو TENAA و SGS Fimco تایید می کنند که سایز باتری 417 میلی آمپر ساعت خواهد بود. شماره مدل موجود در گواهی تنا”SM-L7050″ است. مانند گلکسی واچ 7، از باند WCDMA، باند LTE-FDD و باند TD-LTE پشتیبانی می کند.

ساعت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا در TENAA دیده شد

اکنون تایید شده که گلکسی واچ اولترا با باتری 590 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. گواهی 3C قبلی نشان داد که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. از نظر طراحی، همانطور که در برخی از موارد افشا شده قبلی مشخص شد، یک طراحی مربع شکل با سه دکمه در لبه سمت راست خواهیم دید. اگر مورد جدیدی آمد، شما را به روز می کنیم.

منبع
thetechoutlook

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا