تکنولوژی

کنترلر ردمجیک Phantom Blade بزودی رونمایی می شود

ردمجیک در حال آماده شدن برای رونمایی از اولین کنترلر کنسولی خود در 3 جولای است. کنترلر بازی ردمجیک Phantom Blade با یک هال Rocker از قبل گرم شده ارائه می شود و می تواند به نرخ بازگشت بی سیم 1000 هرتز دست یابد.

کنفرانس معرفی محصول جدید آینده Red Magic Esports Universe شاهد عرضه رسمی کنترلر ردمجیک Phantom Blade خواهد بود. چندین محصول دیگر نیز در کنفرانس معرفی محصول در 3 جولای عرضه خواهند شد. مانیتور بازی ردمجیک 32 اینچی QD-LED، سری گوشی‌های موبایل Red Magic 9S Pro و اولین لپ‌تاپ گیمینگ Red Magic.

ردمجیک Phantom Blade کنترل دقیق و پاسخگو را برای گیمرها ارائه می دهد. این مدل با یک جوی استیک بزرگ همراه شده است که تضمین می کند در حین بازی هیچ منطقه مرده ای وجود ندارد. کنترلر جدید بازی Red Magic از ترکیب حالت دوگانه تریگر میکرو + تریگر خطی استفاده می کند، در حالی که حالت بی سیم از نرخ بازگشت 1000 هرتز پشتیبانی می کند.

کنترلر ردمجیک Phantom Blade بزودی رونمایی می شود

تنظیم حالت دوگانه برای ارائه پاسخ سریع و حساسیت فشار ورودی متغیر برای بهبود گیم پلی در نظر گرفته شده است. نرخ بازگشت بالای راه‌اندازی بی‌سیم موجب به حداقل رساندن تأخیر کمک می‌کند، که در موقعیت‌های گیمینگ رقابتی بسیار حیاتی است.

کنترلر گیمینگ طراحی شفافی دارد که موتور لرزش داخل دسته قابل مشاهده است. چندین ویژگی کلیدی از کنترلر بازی Red Magic Phantom Blade وجود دارد که در حال حاضر آشکار نشد. با این حال انتظار می رود که این سنسورها قبل یا در تاریخ عرضه کنترلر بازی جدید در دسترس باشند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا