تکنولوژی

سامسونگ دومین تولید کننده بزرگ تبلت در ایالات متحده شد

طبق آخرین گزارش شرکت تحقیقات بازار Canalys، سامسونگ در حال حاضر جایگاه دوم را در بازار تبلت های ایالات متحده به خود اختصاص داده است. سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری 1.8 میلیون تب گلکسی به فروش رساند که طبق گزارش ها 18.5 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته پیشرفت داشته است. در سال گذشته، این برند 1.75 میلیون تبلت فروخت و سهم بازار 16.3 درصد را به خود اختصاص داد. در سه ماهه قبل، سامسونگ چندین تبلت مانند گلکسی تب A9 / A9+، Galaxy Tab S9 FE و Galaxy Tab S9 FE+ را در بازار عرضه کرد. این شرکت همچنین Galaxy Tab S9، Galaxy Tab S9 + و Galaxy Tab S9 Ultra را با صفحه نمایش OLED و عملکرد پرچمدار برای کاربرانی که به دنبال تجربه سطح بالا هستند، ارائه می دهد.

سامسونگ دومین تولید کننده بزرگ تبلت در ایالات متحده شد

همانطور که از داده‌های محموله مشاهده می‌کنید، اپل همچنان با فروش 4.92 میلیون آیپد در سه ماهه اول، رتبه اول را در ایالات متحده دارد. با کمال تعجب، این شرکت بیش از 50 درصد از بازار ایالات متحده را در اختیار دارد. این شرکت همچنین در سه ماهه اول 2024 در مقایسه با سه ماهه اول 2023 به رشد جزئی در سهم بازار iPad خود دست یافته است. با این حال، تنها سامسونگ توانسته رشد سالانه مثبت را حفظ کند.

در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته، فروش آی‌پد اپل با 8.8 درصد کاهش، زمانی که 5.4 میلیون دستگاه فروخت. انتظار می رود با عرضه سری جدید آیپد پرو، سهم اپل در بازار بهبود یابد. اگر صحبت از سامسونگ شد، بعید است که آنها امسال یک تبلت رده بالا را عرضه کنند. این شرکت معمولاً هر یک سال و نیم یک بار محصولات جدیدی را به این سری اضافه می کند. این شرکت گلکسی تب اس 9 را در جولای سال گذشته عرضه کرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که سری گلکسی تب اس 10 را در اوایل سال 2025 ببینیم.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا