تکنولوژی

ساعت های سامسونگ بزودی قابلیت ردیاب سلامتی خانوادگی ارائه می دهند

سامسونگ Health، یک برنامه محبوب تناسب اندام و ردیابی سلامت برای گوشی های گلکسی، در حال برداشتن یک گام آزمایشی در حوزه نظارت بر سلامت خانواده است. بر اساس گزارشی که توسط Android Authority منتشر شده، سامسونگ در حال آماده سازی قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد داده های سلامتی خود را با دیگران، والدین یا مراقبین احتمالی که نیاز به مراقبت از کودکان یا بستگان مسن دارند، به اشتراک بگذارند.

در حالی که این ممکن است نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را افزایش دهد، به نظر می رسد سامسونگ رویکردی سنجیده را در پیش گرفته است. این گزارش نشان می‌دهد که کاربران کنترل دقیقی بر روی داده‌هایی که به اشتراک گذاشته می‌شوند، خواهند داشت و می‌توانند هر زمان که بخواهند به‌طور کامل اشتراک‌گذاری را متوقف کنند. علاوه بر این، ظاهراً تدابیر امنیتی برای اطمینان از اینکه فقط کاربران مجاز می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند، وجود دارد.

ساعت های سامسونگ بزودی قابلیت ردیاب سلامتی خانوادگی ارائه می دهند

اسکرین شات های این گزارش نشان می دهد که کودکان برای شرکت در اشتراک گذاری داده ها از ساعت گلکسی خود به یک گوشی گلکسی نیاز دارند. این به احتمال زیاد کاربران را به اکوسیستم سامسونگ گره می‌زند و از آنها می‌خواهد که برای این ویژگی خاص روی سخت‌افزار برند سرمایه‌گذاری کنند. در مورد داده‌های سلامتی کودکان، طبق گزارش‌ها نیاز به رضایت صریح از حساب والدین دارد.

همچنین به یک بند عدم فعالیت اشاره شده که در آن اگر کاربر به‌مدت 90 روز غیرفعال بماند یا به داده‌ها دسترسی داشته باشد، اشتراک‌گذاری به‌طور خودکار متوقف می‌شود و داده‌های اشتراک‌گذاری شده حذف می‌شوند. این گزارش همچنین نشان می دهد که این ویژگی ممکن است منحصر به حلقه یا ساعت گلکسی آینده نباشد. ممکن است سامسونگ قبل از عرضه آن به ساعت‌های قدیمی‌تر گلکسی، آن را برای مدتی محدود به ساعت‌های هوشمند جدیدتر کند.

این ویژگی آینده سامسونگ Health را به عنوان یک پلتفرم مدیریت سلامت جامع تر قرار می دهد. باید دید که به اشتراک گذاری داده تا چه حد به طور موثر اجرا می‌شود و کاربران چگونه هشدارها یا بینش هایی را بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده دریافت می کنند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا