تکنولوژی

سامسونگ امسال گلکسی تب اس 10 ساده عرضه نمی کند

سامسونگ تصمیم دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند و تبلت خود را معرفی و عرضه می کند. این برند در نظر دارد بزودی نسل جدید تبلت خود را با نام سری گلکسی تب اس 10 معرفی کند.

این برند توانست در بازار ایالات متحده دومین کمپانی بزرگ تولیدکننده تبلت شود. با این حال، سهم بازار این شرکت در مقایسه با اپل در منطقه به طور قابل توجهی کمتر شد. تصمیم برای قرار دادن گلکسی تب اس 10 پلاس به عنوان مدل پایه ممکن بوده با هدف ارائه دستگاه‌های توانمندتر و رقابت مؤثر با جدیدترین محصولات اپل باشد، در حالی که عمدتاً روی قیمت‌گذاری تمرکز ندارد.

این خبر از رسانه Naver منتشر شد. این منبع همچنین ادعا می کند که سری گلکسی تب اس 10 قرار بوده رقیب مستقیم آیپد اپل باشد که به تازگی با نمایشگر OLED عرضه شد. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که تبلت‌های پرچمدار جدید سامسونگ می‌توانند «در نیمه دوم سال جاری» عرضه شوند.

سامسونگ امسال گلکسی تب اس 10 ساده عرضه نمی کند

این شرکت سه مدل را با سری Galaxy Tab S8 عرضه کرده که در سال 2022 معرفی شد. سری Tab S7 عمدتاً در دو مدل مختلف ارائه می شود، Galaxy Tab S7 و Tab S7 Plus. مدل پایه، پلاس و اولترا سری Tab S9 سال گذشته در سه سایز مختلف 11 اینچ، 12.4 اینچ و 14.6 اینچ عرضه می شوند. گفته شده که سامسونگ ممکن است با سری گلکسی تب اس 10 سایزهای بزرگتر را نیز انتخاب کند.

در ماه می گذشته، اپل مدل های 11 و 13 اینچی آیپد پرو را با نمایشگر اولد عرضه کرد. این اولین بار بود که یک آیپد به OLED مجهز شد. در مقابل، سامسونگ از سال 2014 از پنل‌های OLED در تبلت‌های گران‌قیمت خود استفاده می‌کند. این گزارش ادعا کرده که سامسونگ ممکن است یک پنل امولد پلاس 12 اینچی را برای مدل پلاس انتخاب کند تا با آخرین مدل‌های 11 اینچی و 13 اینچی آی‌پد پرو رقابت کند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا