تکنولوژی

ویژگی‌ های ردیابی سلامتی گلکسی رینگ سامسونگ لو رفت

انتظار می رود گلکسی رینگ آینده سامسونگ در تاریخ 10 جولای طی رویداد Unpacked رونمایی شود. در حالی که این شرکت طراحی این گجت را فاش کرده است، جزئیات مربوط به ویژگی های ردیابی سلامت آن هنوز محدود است.

با این حال، حذف APK آخرین برنامه سلامت سامسونگ توسط Android Authority، برخی از ویژگی‌های گلکسی رینگ را روشن کرده است. جای تعجب نیست که ردیابی سلامت پایه یک عملکرد اصلی خواهد بود. کاربران می‌توانند ضربان قلب و سطوح استرس را کنترل کنند و می‌توانند این داده‌ها را مستقیماً در برنامه Samsung Health که رابط‌های اختصاصی برای تجسم داده‌ها دارد، مشاهده کنند.

علاوه بر ردیابی اولیه، گلکسی رینگ معیارهای سلامت پیشرفته تری را نیز ارائه می دهد. این برنامه به ویژگی هایی مانند اندازه گیری دمای پوست و پیش بینی چرخه قاعدگی اشاره می کند. جالب اینجاست که Galaxy Ring قادر به تشخیص خروپف نیز خواهد بود. با این حال، مشابه گلکسی واچ، به نظر می رسد که به یک شارژر در نزدیکی خود نیاز دارید.

ویژگی‌ های ردیابی سلامتی گلکسی رینگ سامسونگ لو رفت

ردیابی خروپف در ساعت گلکسی از میکروفون گوشی برای ضبط صدا و مهرهای زمانی برای خروپف و رویدادهای تنفس سنگین استفاده می‌کند. انتظار می رود حلقه گلکسی نیز به روشی مشابه کار کند. از نظر ویژگی های ردیابی سلامت همین است. تا کنون، ما می دانیم که حلقه گلکسی در 9 سایز مختلف، از 5 تا 13، با ظرفیت باتری که بر اساس ظرفیت متفاوت است، عرضه خواهد شد.

حلقه‌های سایز 5 تا 7 دارای باتری 17 میلی‌آمپر ساعتی، سایزهای 8 تا 11 دارای باتری 18.5 میلی‌آمپر ساعتی و بزرگترین سایزهای 12 و 13 دارای باتری 22.5 میلی‌آمپر ساعتی خواهند بود. در مورد سایز، گزارشی از ماه می نشان داد که اگر در مورد تناسب کامل مطمئن نیستید، ممکن است سامسونگ قبل از نهایی کردن سفارش خود یک کیت سایز برای شما ارسال کند.

 

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا