تکنولوژی

قیمت گلکسی واچ اولترا و واچ 7 لو رفت

پیش از رویداد Unpacked بعدی سامسونگ در پاریس در تاریخ 10 ژوئیه، به نظر می رسد اطلاعات فاش شده جزئیات قیمت خانواده گلکسی واچ 7 آینده، از جمله گلکسی واچ اولترا جدید را فاش کرده است.

طبق گزارش ها، گلکسی واچ اولترا در یک سایز (47 میلی متر) با بلوتوث، وای فای و اتصال 4G عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این مدل رده بالا دارای فریم تیتانیومی باشد و دارای سه رنگ خاکستری تیتانیوم، نقره‌ای تیتانیوم و سفید تیتانیوم است. گزارش نشان می دهد که قیمت اولترا 699 یورو است.

در مقابل، گلکسی واچ 7 در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که هر دو سایز از یک قاب آلومینیومی استفاده کنند و در دو پیکربندی، فقط بلوتوث و Wi-Fi یا بلوتوث، وای‌فای و 4G LTE ارائه شوند. قیمت گلکسی واچ 7 از 319 یورو برای نسخه 40 میلی متری بلوتوث و وای فای شروع می شود و برای نسخه 44 میلی متری با همین اتصال به 349 یورو افزایش می یابد. افزودن 4G LTE قیمت را به 369 یورو برای 40 میلی متر و 399 یورو برای 44 میلی متر افزایش می‌دهد.

قیمت گلکسی واچ اولترا و واچ 7 لو رفت

در حالی که هر دو سایز گلکسی واچ 7 از چیپست، رم و ظرفیت ذخیره سازی یکسانی (2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی) استفاده می کنند، تفاوت‌های اساسی وجود دارد. مدل 40 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی و باتری 300 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که نوع 44 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی بزرگتر و باتری 425 میلی آمپر ساعتی است. انتظار می‌رود که هر دو ساعت تا عمق 50 متری (5 ATM) در برابر آب مقاومت کنند.

گلکسی واچ اولترا با سایز بزرگتر، قاب تیتانیومی بادوام تر و جهش قابل توجه در مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری (10 دستگاه خودپرداز) متمایز است. همچنین دارای یک باتری بزرگتر 590 میلی آمپر ساعتی است. انتظار می‌رود تمامی مدل‌های فاش شده دارای ویژگی‌های مشترکی باشند، از جمله مقاومت در برابر گرد و غبار IP68، گواهی دوام MIL-STD-810H، بلوتوث 5.3، Wi-Fi دو باند، پشتیبانی از NFC و GPS با فرکانس دوگانه.

مهم است که به یاد داشته باشید که این یک گزارش است و قیمت رسمی ممکن است کمی متفاوت باشد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا