تکنولوژی

هدفون دور گوش شیائومی OpenWear Stereo به بازار جهانی می رسد

در اوایل آوریل امسال، شیائومی به گروه سازندگان هدفون با طراحی گوش باز TWS پیوست. اکنون، این برند در حال ارائه دستگاه صوتی شیائومی OpenWear Stereo به بازار جهانی است. شیائومی این موضوع را در دسته رسمی X خود تایید کرد. محصول آینده شیائومی OpenWear Stereo نام دارد. این دستگاه با مدل‌‌هایی مانند هوآوی FreeClip، بوز Ultra Open و موارد دیگر در بازار رقابت خواهد کرد.

شیائومی دقیقا تاریخ عرضه شیائومی OpenWear Stereo در بازار جهانی را اعلام نکرده است. در رنگ های سفید و مشکی در دسترس خواهد بود. در همین حال، مدیرعامل Lei Jun اشاره کرد که این شرکت هیجان‌زده است تا اولین محصول هدفون دورگوش خود را به بازارهای بین‌المللی عرضه کند.

هدفون دور گوش شیائومی OpenWear Stereo به بازار جهانی می رسد

انتظار می رود OpenWear Stereo همانند همتای چینی خود باشد. مدل آینده دارای طراحی ارگونومیک قلاب گوش است که قسمت منحنی آن به راحتی روی گوش قرار می گیرد و به کانال گوش حمله نمی کند. یک سیم انعطاف پذیر آلیاژ نیکل تیتانیوم وجود دارد که می تواند خم و تنظیم شود. این هدفون دارای گواهی IP54 ضد گرد و غبار و آب است.

هدفون شیائومی با درک بی‌درنگ صداهای اطراف ارائه می‌شوند که به شما امکان می‌دهد از محیط خود آگاه باشید. این هدفون به درایورهای سفارشی 17×12 میلی متری و دیافراگم های DLC مجهز شده است. آنها همچنین از کدک LHDC و صدای Hi-Res پشتیبانی می کنند. هدفون جدید شیائومی که طراحی گوش باز هستند، دارای یک سیستم ضد درز مستقل تا صدا به بیرون از دستگاه افشا نکند. واحد صدای ضد درز 10 میلیمتری حریم خصوصی را به خصوص در هنگام تماس بهبود می بخشد.

هدفون شیائومی همچنین به آرایه میکروفون دوگانه و الگوریتم شکل دهی پرتو مجهز شده است که نویز محیطی را برای تماس های با کیفیت واضح حذف می کند. هدفون TWS قادر به اتصال به دو دستگاه به طور همزمان است و ادعا می شود که با یک بار شارژ 7.5 ساعت استفاده می کند که تا 38.5 ساعت با کیس افزایش می یابد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا