تکنولوژی

تبلت آنر مجیک پد 2 روز 12 جولای رونمایی می شود

آنر رسما از عرضه ی آینده  آنر مجیک پد 2 خبر داد! قبلاً اخبار مربوط به تبلت مجیک پد جدید Honor را به اشتراک گذاشته بودیم. اکنون Honor تایید کرده است که آنر مجیک پد 2 در 12 جولای رونمایی خواهد شد.

در حالی که برگه مشخصات کامل هنوز در دسترس نیست، آنر برخی از ویژگی های کلیدی نمایشگر MagicPad 2 را فاش کرده است. این تبلت دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی OLED با وضوح 3K و نرخ نوسازی 144 هرتز است. تصویری که توسط آنر به اشتراک گذاشته شده، طراحی ظریف و نازک تبلت را نشان می دهد.

تبلت آنر مجیک پد 2 روز 12 جولای رونمایی می شود

وضوح 3K در صفحه نمایش 12.3 اینچی نوید یک تجربه تماشای فوق العاده واضح را می دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود آنر مجیک پد 2 دارای نورپردازی PWM در سطح 4320 هرتز باشد. نمایشگری با قابلیت کم نور فرکانس بالا که برای اولین بار در سری آنر مجیک 6 معرفی شد، نمایشگر بدون سوسو زدن را تضمین می کند و آن را برای چشمان شما سالم تر می کند.

انتظار می رود آنر MagicPad 2 در کنار Honor Magic V3 رونمایی شود. آنر همچنین امروز تصاویری از تیزر Magic V3 منتشر کرد. پیش‌بینی می‌شود که هر دو دستگاه بسیار پریمیومی باشند. آنر Magic V3 یک گوشی تاشو بوده که دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 است. گوشی آینده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو با زوم 3.5 برابر خواهد بود. علاوه بر این، پیشتر فاش شده بود که این گوشی دارای اتصال ماهواره ای خواهد بود. در حالی که جزئیات مربوط به MagicPad 2 هنوز محدود بوده، اکنون می دانیم که این تبلت به طور رسمی در تاریخ 12 جولای معرفی خواهد شد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا