تکنولوژی

استابلیزر هوشمند برند Insta360 در راه است

در WWDC 2024 اپل DockKit را معرفی کرد، یک پروتکل تغییر دهنده بازی که به طور یکپارچه استابلیزرهای تلفن همراه را با برنامه دوربین اصلی آیفون ادغام می‌کند. با مشکلات تعویض اپلیکیشن خداحافظی کنید، زیرا DockKit به شما امکان می دهد دوربین را مستقیماً از طریق استابلیزر کنترل کنید.

با iOS 18، ردیابی هوشمند سوژه در مرکز توجه قرار می گیرد. روی هدف خود قفل کنید و بدون لرزش دوربین یا دستکاری جوی استیک، ویدیوهای صاف و حرفه ای بگیرید. با فشار دادن دکمه ساده، بدون زحمت بین لنزهای جلو و عقب سوئیچ کنید، که برای ثبت تمام زوایای داستان عالی است. بخصوص برای تنظیمات دقیق کادربندی، از کلید زوم تثبیت کننده استفاده کنید.

استابلیزر هوشمند برند Insta360 در راه است

اولین کسی که از این فناوری هیجان انگیز استفاده کرد، Insta360 بود. استابلایزر تلفن همراه هوش مصنوعی آینده آنها، بخشی از سری Flow، نوید انقلابی در ساخت فیلم های موبایلی را می دهد. این تثبیت کننده به طور یکپارچه با DockKit ادغام می شود و تمام ویژگی های ذکر شده در بالا را باز می کند. با قابلیت‌های پیشرفته DockKit  در iOS 18، سری Insta360 Flow از مدل‌های یادگیری ماشینی برای انتخاب و ردیابی موضوعات پیچیده‌تر استفاده می‌کنند.

به‌روزرسانی آینده iOS 18 توانایی کنترل دوربین و گیمبال را با استفاده از Apple Watch برای بهینه‌سازی بیشتر به ارمغان می‌آورد. آینده با حالت‌های عکس‌برداری اضافی، از جمله ردیابی خودکار در هر دو حالت عکس و فیلم امکانات هیجان‌انگیزی را در اختیار دارد. در حالی که ویژگی‌ها و قیمت‌های خاص هنوز در دست نیست، Insta360 رسماً در حال معرفی تثبیت‌کننده جدید هوش مصنوعی سری Flow خود در 9 جولای است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا